Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag bar både Anton och Amanda i babybjörn (kände inte till sjalar direkt förrän igår...) och det gjorde jag så mycket jag kunde tills min rygg inte orkade, men är det dåligt för barnet med på något sätt? Blir orolig nu, eftersom jag bar dem så mycket när de var små....
Av Tyche
Dåligt och dåligt... Det är inte optimalt ur ergonomisk synpunkt men jag tror inte att dom blivit skadade av det!
Användarens profilbild
Av boosten
Tänk så många barn världen över som bärs massor i BB, och inga skador har påvisats! Det är ingen fara alls! Däremot lär det vara många trötta barnryggar världen över, men det har de knappast lidit nån permanent skada av.
Av dora
och så tycker jag det är bättre att bära i babybjörnen än att inte bära alls :D
Användarens profilbild
Av Gullan
Nej, farligt är det nog inte, men både bärare och barn blir trötta fortare av den :) Bar min Emil mååååååååånga långa timmar i BB när han var liten och hade kolik :( När jag väntade Desirée funderade jag hur jag skulle orka bära ett kolikbarn igen... jag fann sjalarna :heart: men fick inget kolikbarn :) Dock var hon inget vidare förtjust i vagnen, så sjalarna var bra att ha ändå! Det är bättre att bära sitt barn i BabyBjörn än att inte bära alls :) närhet kan inte ges för mycket!
Användarens profilbild
Av Foxan
dora skrev:och så tycker jag det är bättre att bära i babybjörnen än att inte bära alls :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av Sami
Att du bär ditt barn mycket och ofta är det allra viktigaste inte vad du bär ditt barn i men man ska vara medveten om varför du valt just det bärtyg/bärdon man valt! med fakta och kunskaper så ger du både dig själv och ditt barn det bästa!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Foxy skrev:
dora skrev:och så tycker jag det är bättre att bära i babybjörnen än att inte bära alls :D
:iagree:
Jag måste faktiskt upp med :iagree: skylten jag också!
Användarens profilbild
Av smulan
Sami skrev:Att du bär ditt barn mycket och ofta är det allra viktigaste inte vad du bär ditt barn i men man ska vara medveten om varför du valt just det bärtyg/bärdon man valt! med fakta och kunskaper så ger du både dig själv och ditt barn det bästa!
Bra skrivet :app: :iagree:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Sami skrev:Att du bär ditt barn mycket och ofta är det allra viktigaste inte vad du bär ditt barn i men man ska vara medveten om varför du valt just det bärtyg/bärdon man valt! med fakta och kunskaper så ger du både dig själv och ditt barn det bästa!
Just så! 8)
Av ninen
OJ.
provade just BB för första ggn på några år. herrejisses, att någon någonsin orkar bära i den, det visar ju om inte annat på viss... ja vilja att bära sitt barn helt enkelt. och det är ju bra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?