Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Essi73
Hej!

Jag är precis nyanvändare av sjalar (Guds gåva till mammor med keliga bebisar) och skall till och beställa en BabyHawk Mei Tai.

En fråga dock som ni kanske kan hjälpa mig med?
Min pojke är ca 60cm lång, väger runt 6 kilo till sina 6 veckor och är rätt så stadig i nacken.

Jag har att välja på Mei Tai XT och Mei Tai Regular (båda BabyHawk).
Vilken skulle ni rekommendera till nämda krabat?

Jag är hemskt tacksam för hjälpen och glad för alla svar :D
Tack på förhand
Essi med Mio
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Skillnaden är ju höjden på ryggdelen och i och med att han är så pass liten skulle jag nog välja en regular och sen byta upp mig så småningom. Alternativet skulle ju kunna vara att ta en XT och istället vika den dubbel runt midjebandet om man känner sig snål och bara vill göra ett köp :wink:

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Essi73
kajsa kavat skrev:Skillnaden är ju höjden på ryggdelen och i och med att han är så pass liten skulle jag nog välja en regular och sen byta upp mig så småningom. Alternativet skulle ju kunna vara att ta en XT och istället vika den dubbel runt midjebandet om man känner sig snål och bara vill göra ett köp :wink:

Lycka till!
Tack så mycket för ditt svar!
Användarens profilbild
Av Anso
Jag skulle också ta en XT för det är lätt att vika ner ett varv om det behövs. Jag bar nyfödd David i en XT men utan att vika ner ett varv och det blev ett alldeles suveränt nack- och huvudstöd av övre delen på selen.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Jag antar att Anso pratar om den Mei Tai jag har nu och jag gillar att det blir automatiskt nackstöd med den. Lite trist om barnet är vaket kanske, men det händer ju nästan aldrig när han sitter i nåt sjalliknande :lol: .
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tycker nog oxå att du ska ta en XT.
Som sagt ryggstödet blir ju ett automatiskt huvudstöd för din lille å det är ju kanon. Å man kan alltid vika ner ryggstödet ett varv på midjebandet så att man får ryggstödet så högt upp man vill!
Användarens profilbild
Av Essi73
Åh *glad* tack så himla mycket för era svar!
En XT blir det då :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?