Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lillmonster
Jag är sugen på att köpa en EasyHug till Lilleman här hemma som ett komplement till Moby Wrapen. Men jag undrar lite över storlekarna.
Det jag läst om den är att de är stora i storlekarna och att man helst ska beställa en storlek mindre än vad man egentligen är.
Min fråga är nu denna. Jag som är en stl 52-54 kan jag ha en L?

Läste någonstans att L motsvarade 46-48 nämligen....
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag har skickat ett PM till dig.
Användarens profilbild
Av Kate
Jag är storlek 50/52 och har haft en L till min lilla kille. Den var superbra de allra första veckorna, men ungefär från det att han var 58 cm så började han bli för lång så då hamnade hans huvud uppe vid min haka.
Nu när han är 2 månader så finns det inte en chans att jag skulle kunna använda den.
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Tack för svaret. Jag har ju planer på att minska i storlek så jag kanske ska slå till på en ändå. :)
Vill mest ha en som ett komplement när man är och handlar som är lätt att trä på sig s a s. Som man inte behöver knyta även om det går snabbt numera när man lärt sig. :)
Användarens profilbild
Av Kate
Lillmonster skrev: Vill mest ha en som ett komplement när man är och handlar som är lätt att trä på sig s a s. Som man inte behöver knyta även om det går snabbt numera när man lärt sig. :)
Fast när de egentligen är för små så går den inte fort att ta på sig utan man får hålla på och krångla rätt länge innan man lyckas få till den bekvämt och på ett så ultimat sätt att man får barnet att sjunka ner maximalt så att man inte riskerar att stöta hakan i deras ömtåliga huvuden. Så för just snabb-bärning så skulle jag inte rekommendera den om du inte är en storlek 46/48.
Men om du har tid att hålla på och krångla lite och får barnet långt ner i den så är den jättehärlig. Sval och avlastande.
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Jag har konstaterat att jag nog tar och försöker mig på att sy en istället. :) Det kanske blir lättare att få till rätt storlek då.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?