Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelie
För man behöver ju en ringsjal (det har sjal :twisted: bestämt) och jag har bestämt mig för en Rebozo, de verkar svala o snygga 8)
Men hur vet man om man behöver en som är 2m eller 2,5m? :hmm:

Jag är ca 161cm lång, barnet i fråga är ca 80cm lång o 15mån.

Hur länge använder man en ringsjal? Länge, va? Jag har tänkt mig både den här o nästa sommar som komplement till Ergon o korta bärturer.
Användarens profilbild
Av tinaw
Vilken ängd man behöver beror bara på ens egen storlek, inte på barnet. Jag är en 174 cm lång 46a och jag tycker att mer än två meter är för långt. Så jag skulle ta en 2a om jag var du!
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag tycker också att 2 m räcker, men det är lite en estetisk fråga också. En del tycker att det är snyggt med lång svans, och vissa syr en liten ficka längst ut på svansen genom att vika upp den yttersta delen. Praktiskt om man ska gå ut och bara vill ha med sig en blöja och nycklarna typ.

Ringsjal använder man länge länge. Speciellt när barnet blir större och gärna vill gå själv emellanåt, men vill upp i famnen och gosa däremellan.
Användarens profilbild
Av emelie
Ah, tack!
Jag vill ha så kort svans som möjligt, så 2m blir det då!

Det verkar inte så jättesvårt att sy själv, så jag ska nog försöka mig på det o bara köpa Rebozotyget, tror jag.
Användarens profilbild
Av emelie
Boadicea skrev:
emelie skrev:Ah, tack!
Jag vill ha så kort svans som möjligt, så 2m blir det då!

Det verkar inte så jättesvårt att sy själv, så jag ska nog försöka mig på det o bara köpa Rebozotyget, tror jag.
Det är inte alls svårt, och så är det kul att få välja ringar själv, tycker jag. Lycka till!
Tack!
Jag har bestämt mig för vilket tyg jag vill beställa nu, ska bara få ordning på alla beställningsdetaljer :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?