Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AMM
Jag har efter många om och men lyckats bestämma mig för att det är dags att byta ut min fantastiska sino trikåsjal till en vävd sjal (Minstingen väger 8,5 kg vid 4 månaders ålder, så det börjar väl bli dags!). Valet har fallit på Calin Bleu Gauze. Så till frågorna:

Är en skrynklig gås bekvämare än en slät?

Längden på sjalen - är det beroende på hur stor jag själv är, eller? Om jag är normalsmal och ganska lång, ska jag då ha den långa?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Stämmer att det är din egen storlek som avgör val av längd på sjalen, samt vilka knytningar du vill kunna göra. I ditt fall skulle jag nog satsa på den långa 8)

Det torde vara en smaksak vilken man tycker bäst om av den släta och den skrynkliga. Den skrynkliga har något mer "giv" medan den släta är något stummare. Den släta är också mjukare från början. Avlastningsmässigt är de likvärdiga. Både den "skrynkliga" och den "släta" sjalen tillverkas av samma tyg. De färgade gauzesjalarna är således släta eftersom färgningen görs maskinellt, vilket slätar ut tygets naturliga skrynklighet.

Eftersom jag dock får anses som partisk :roll: vill jag komplettera med länk till mer opartiska utlåtanden om gauzesjalen http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=14743
Av AMM
Tack för svar! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?