Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, alltså, det är ju inte alls samma sjal. Men jag vet inte vilken jag föredrar. Har inte testat nån skrynklig gauze, dock.
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag är också nyfiken på skillanaden/likheten.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Måsen skrev:Jag är också nyfiken på skillanaden/likheten.
:iagree: Me too!
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker den släta gåsen är väldigt lik EllaRoon/Amazonas antigua i tyget.
Användarens profilbild
Av naimiez
tinaw skrev:Jag tycker den släta gåsen är väldigt lik EllaRoon/Amazonas antigua i tyget.
Tack men det var den skrynkliga gåsen och krinklad mimmis jag funderade på mest.... ;-)
Användarens profilbild
Av Ester
jag vet inte men jag har en skrynkelgås i tvättmaskinen!!! 8)
Användarens profilbild
Av milimani
Jag har båda! Men Mimmi-sjalen är ny och gåsen köpte jag begagnad så det är rejält ingosad. Tycker att gåsen är mjuk, tunn och go och väldigt enkel att knyta och sätta i barnet i (knyter mest dubbelX).

Mimmis är tjockare och inte riktigt lika följsam och mjuk. Men det kanske den blir med tiden. Men den är lite sträv och när jag sätter Elin i sjalen har jag lite problem att dra ut tyget för det hakat liksom i sig självt.

Men annars tycker jag nog att de avlastar likvärdigt.
Säg till om du vill prova dem nångång! Mimmi-sjalen har jag fållat själv, om det har nån betydelse.
Användarens profilbild
Av naimiez
Funderar på att köpa Mimmis och färga en orange och en cerise ;-)
Användarens profilbild
Av eedar
jag funderar också på att köpa en mimmis, men vet inte om den är så bra för stora barn? (snart två..) :?:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?