Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nennie81
Surfade runt lite på Granits hemsida och hittade lite nya (för mig iaf) bilder på deras sjalar och där fanns en bild på en supersnygg vit sjal med grå ränder(sjal/bära-barn vit med print 299kr) Någon som vet om den är av samma kvalité som den det har skrivits om härinne tidigare?

Den ser lång ut men vettesjutton om det ser ut som trikåtyg? Någon som har koll?

Och hur var det nu med Granitsjalen? Är den mjuk å gosig och alldeles, alldeles underbar eller är det bara billigt sk*t??

http://www.granit.com/public/includes/main.html
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har förvisso ingen spädis, men jag var och klämde på granitsjalen ändå. Jag skulle säga att det är en sjal av t-shirttyg, mjuk och gosig och tunn... men kändes faktiskt som riktigt billig... sk*it. Tyvärr. På den vanliga granitsjalen har du dessutom ett tryck med knytintruktioner på själva sjalen och det var riktigt... fult. *dissar*
Användarens profilbild
Av Elin G
Den vanliga granitsjalen har dessutom den nackdelen att ändarna redan börjat smalna av i krysset där barnet ska sitta... Men till en riktigt liten kanske inte det gör nåt.
Användarens profilbild
Av Clifford
Och en neggig sak till: den känns väldigt kort :)
Användarens profilbild
Av nennie81
Tror att det får bli en trip till granit och känna lite, den är ju tänkt att användas som back-up sjal till en ännu ofödd liten en så att den inte avlastar super gör inte så mycket...

Och det som lockar mest förutom priset är att den är kortare än vanliga trikåsjalar så att jag slipper kapa 8)
Användarens profilbild
Av bani
Argh, vill också titta men får krupp av såna jobbiga hemsidor med Flash och grejer. Välkommen till 2000-talet, människor! :evil:

Varför varför stängde Granit i Uppsala? :cry:
Användarens profilbild
Av schmut
jag har varit sugen på en sådan att leka med (läs brodera...)men de verkar inte finnas i min lokala butik.

ingen som tröttnat på sin granit? orginalet i svart, vitt eller grått kvittar, jag vill bara testa en idé...

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?