Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Vicke
Ny här! Har tittat i galleriet och är på jakt efter en ny sele till vår lilla tjej som börjar bli för stor för BB Active. Hon verkligen ÄLSKAR att bli buren - när inget annat fungerar så tar man fram selen och då kommer det alltid ett leende :D. Hon vill dock bli buren så hon tittar framåt, dvs har sin rygg mot min mage - men inga av selarna i galleriet se ut så. Vet någon om det finns en sådan sele för barn över 10 kg?
Användarens profilbild
Av Gullan
Det blir rätt tungt att bära +10 kg framåtvänt... Om man bär mage mot mage eller mage mot rygg (bärarens rygg...) sitter barnet tätare intill bäraren och mer ergonomiskt än i BB-selen.
Min lilla D (10½ mån) älskar också att titta sig omkring och det kan hon göra från min rygg :)
Användarens profilbild
Av Groover
Vicke skrev:Ny här! Har tittat i galleriet och är på jakt efter en ny sele till vår lilla tjej som börjar bli för stor för BB Active. Hon verkligen ÄLSKAR att bli buren - när inget annat fungerar så tar man fram selen och då kommer det alltid ett leende :D. Hon vill dock bli buren så hon tittar framåt, dvs har sin rygg mot min mage - men inga av selarna i galleriet se ut så. Vet någon om det finns en sådan sele för barn över 10 kg?
Jag tror inte att det finns någon sådan sele. Ialla fall inte någon ergonomisk sådan. Däremot fungerar det ju bra, precis som Gullan skriver, att bära på ryggen. Då har bebis/barnet utsikt. Att knyta på höften med sjalen brukar också fungera bra när min bebis vill se lite mer.
Av Vicke
Tack för Era svar. Då skall jag leta upp en butik som har dessa selar bara samt kolla runt här på forumet så jag vet vilken som är bäst :wink: Vet någon om det finns någon bra butik i Malmö eller södra skåne som har ett stort utbud av selar?
Användarens profilbild
Av tinaw
Babyheaven.se i Lund...? Många selar vet jag inte om Helen har faktiskt. Men hon är väldigt bra att ha att göra med och har en "vanlig" butik också, ite bara en webshop.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?