Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej, har kommit på :wink: tur inte maken vet vad jag har kommit på... att jag behöver lite mer sjalar...
så. ringsjal vill jag prova! såg rebozoz ringsjalar, är de bra? o de finns ju i olika längder 2 respektive 2,5 meter. behöver jag en längre då tro? 178 lång o har 44 i kläder (suck, måste bli bättre väder - för lite promenader o för mycket soffmys - så jag kommer i mina 42 or snart, ett mål i taget....)

Å, kortare sjalar, när är de bra? vilken knytning används då, någon snabbare enklare än omslutet kryss som jag knyter med nu???

Såg att de efterlyser vana sjalare att hjälpa till med att utvärdera en ny sjal http://rebozos.blogspot.com/
Användarens profilbild
Av Gullan
Bär du på mage eller på rygg? Om du bär fram kan du knyta med dubbeltX som är en snabbare knytning som går att ta barnet i och ur.
En kortare sjal används till höftbärning och ryggbärning - t.ex. ryggsäck kräver en kortare sjal än omslutetX på magen... Man kan också knyta känguruknytning på magen, men den har jag inte testat.
Jag är själv lite sugen på en rebozo ca 4 m till ryggsäcksknytning, skulle nog klara det på 3,6 m (är en 38)
Jag har inte provat deras ringsjalar, men ringsjal är jättehärligt för kortare bärning - t.ex. matlagning, gå i affären och så. Längden får någon i din storlek svara bättre på.
Användarens profilbild
Av bellisbella
Hej, tack för svar, har tittat på knytningen, tack, vill ju kunna göra en knytning som jag inte behöver knyta upp varje gång, då ska jag leta mig en kortare sjal också! också kan jag lugna ner mig med ringsjal, har ju faktiskt beställt föräldrar &barn prenumeration o då får jag ju en ringsjal...
Vilket tur :lol: för maken började morra :twisted: när jag sa att jag satt o letade sjalar när han ringde hem :floet2:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
Tackar för tips om Rebozo ringsjal. Ska skaffa en nu, återkommer med tankar när jag använt den! :D
Användarens profilbild
Av bellisbella
Har förresten beställt en rebozo ringsjal med matchande docksjal! rea nu på den färg jag valde också, så rätt så billigt blev det :lol: me like!

(tog 2,3 m lång)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?