Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Öppnade idag mitt paket med en wellen aqua i. Den ska gå igenom ett färgbad men jag blev så full i skratt när jag packade upp den. Den ser nu ut som de gardinerna som vi hade i vardagsrummet hemma när jag var liten. De gardinerna ligger nu på vinden, kanske ska ta fram dem nästa gång jag är hemma just för att kunna ta en bild på en gardin-wellen.

Nu är frågan om känslan av gardin kommer sitta kvar även efter tvätt och färgning eller om jag kommer klara av att använda sjalen...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Annars vet jag många som gärna vill ha en Wellen skog! :lol:
Vad är det för fel på att bära i gardiner förresten? :D Nej, det blir nog inga problem.

Ja, jag vill gärna se bild på wellengardinerna! :app:
Användarens profilbild
Av thanisa
Det är inget fel att bära i gardiner tror jag ska försöka mig på en ryggsäcksknytning med gardinen hemma hos mamma och pappa... Kommer dock ha svårt att bära i aqua. Ska testa idag för att kunna färga den sedan. Färgen påminner för mycket om gardinerna som jag inte alls tyckte var fina som barn.
Användarens profilbild
Av Bettan
aha! Det är här tråden för wellen aqua är! Jag tyckte bilderna var ursnygga! MEn jag förstår din känsla - här ikväll när jag sitter och tittar på min numera färgade wellen violett (som nu är grönbrun och orange - riktigt snygga färger ihop) så får jag också lite gardin-känsla. Jag tror helt enkelt det har med wellen mönstret att göra och inte med färgerna. hmmm...
Användarens profilbild
Av Gabelin
Såg en bild på en Wellen Aqua i galleriet här på sjalbarn men hittar den inte till försäljning någonstans. Var har ni köpt era?
Användarens profilbild
Av thanisa
Så det är mönstret som gör gardinkänslan. När jag har den på tycker jag inte alls det ser ut som en gardin men just när man ser den liggandes så är det mycket gardin över den speciellt då vi haft en gardin hemma i de färgerna. Vill gärna se din färgade sjal, låter mycket intressant får jag säga. Tror att den kan passa bra att färga då det kan bli många fina skiftningar i den.

Gabelin: Jag köpte min hos allt i tyg. http://www.allt-i-tyg.se/ Det är dem och Eden baby som säljer didymos i Sverige, man hade också kunnat köpa den direkt från didymos om man velat det men än har jag inte handlat från tyskland men dagen kommer nog tyvärr...
Användarens profilbild
Av sacha42
:shock: inte färga vackra aquan :nono:
Användarens profilbild
Av Fenomena
sacha42 skrev::shock: inte färga vackra aquan :nono:
Håller med! :this:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Den är jättevacker som den är! :heart:
Användarens profilbild
Av thanisa
Ni gör det svårt för mig. Vill ju ha en grön wellen men jag tycker om aquan. Kan jag motivera en sjal till, för jag kanske behöver en aqua till så att jag kan färga och få min gröna wellen också. Behöver jag verkligen fler sjalar?
Av anna m
Bettan skrev:aha! Det är här tråden för wellen aqua är! Jag tyckte bilderna var ursnygga! MEn jag förstår din känsla - här ikväll när jag sitter och tittar på min numera färgade wellen violett (som nu är grönbrun och orange - riktigt snygga färger ihop) så får jag också lite gardin-känsla. Jag tror helt enkelt det har med wellen mönstret att göra och inte med färgerna. hmmm...
Har du ingen bild på den?

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?