Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag har upptäckt att jag har lite problem med x-omslut rygg med Easycare-sjalen och jag tror att det beror på att sjalen är så lätt. Det är inte lika mycket tyngd i sjalen när jag ska föra den över axeln, som det är i t ex Didymos och Hoppediz. Det kanske också spelar in att jag har en rätt kort sjal, 4,2.
Men jag vänjer mig väl vid det förmodar jag.
Användarens profilbild
Av Anso
Sicket lyxproblem! :lol: :lol:
Men jag känner igen det-ibland så flyger den iväg lite när man ska ta och hiva den runt axeln. Provade själv att knyta på ryggen i lite blåst och det gick riktigt livat till :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Helena: Har du skaffat en EasyCare?! Var det nyss eller? jag har helt missat det tror jag. Färg? Är den sådär jätteskön som alla säger? *suktar*
Användarens profilbild
Av Helena
Lin skrev: Det gäller nog mycket att komma underfund med hur de olika sjalarna beter sig och fungerar...
Ja, det har du rätt i. I lördags provade jag en Hoppediz igen, och jösses vad man fick dra i den, för den är ju mycket mer elastisk än andra diagonalvävda sjalar.
Användarens profilbild
Av Helena
tinaw skrev:Helena: Har du skaffat en EasyCare?! Var det nyss eller? jag har helt missat det tror jag. Färg? Är den sådär jätteskön som alla säger? *suktar*
Jag har köpt en Sol 4,2. Den är jätte vacker, men jag har använt den för lite ännu för att säga att den är bättre än alla andra sjalar. Jag tycker fortfarande väldigt bra om Didymos och Stork också. Men Easycare tar mindre plats om man vill ta med sig den, och det är ju en fördel.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Fick ett tips på en sjalträff tidigare i höst. Gör en knut i varje ända innan du svingar över ryggen. Då blir det mer tyngd i ändarna, och den blåser inte lika lätt iväg.

Jag har inte prövat själv, men det var en annan som provade just med en EasyCare, fast 4,6m. Hon tyckte det gick bra. :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
lwinroth skrev:Fick ett tips på en sjalträff tidigare i höst. Gör en knut i varje ända innan du svingar över ryggen. Då blir det mer tyngd i ändarna, och den blåser inte lika lätt iväg.

Jag har inte prövat själv, men det var en annan som provade just med en EasyCare, fast 4,6m. Hon tyckte det gick bra. :wink:
Jag läste om det i Easycares instruktionshäfte, men jag tror inte att det funkar så bra med en så kort sjal som jag har. Men det låter ju rätt smart.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?