Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Jag har precis köpt en EllaRoo, och den skiljer sig ju väldigt från mina övriga sjalar när det gäller hur kanter etc ser ut. Men det kanske är så på handvävda sjalar? Eller? Dels är kanterna väldigt ojämna och det finns en del "hål" i väven (inte så att det har gått av trådar, men det är väldigt glest), dels så finns det flera knutar och dubbla trådar i väven. Hur petig ska man vara?
Användarens profilbild
Av jullan
Nämen? :?: Min "Ella" är jättefin, helt jämna kanter och inga hål i väven. Nån liten ojämnhet kan det nog finnas, men inte vad jag kan påminna mig att jag har lagt märke till i alla fall. Jag skulle reklamera den om jag var som du.
Användarens profilbild
Av frida
jullan skrev:Nämen? :?: Min "Ella" är jättefin, helt jämna kanter och inga hål i väven. Nån liten ojämnhet kan det nog finnas, men inte vad jag kan påminna mig att jag har lagt märke till i alla fall. Jag skulle reklamera den om jag var som du.
:iagree: Min var också jämn och fin, du har förhoppningsvis fått ett måndagsex.
Användarens profilbild
Av Groover
Då ska jag reklamera den och hoppas att jag får en ny och fin :-)
Användarens profilbild
Av marlene
Man får nog förvänta sig mer fel på en handvävd sjal än en maskinvävd, men man ska ju inte acceptera stora fel eller fel som kan påverka sjalens hållbarhet.
Användarens profilbild
Av Veronica
Min ringsjal är sydd av ett handvävt tyg och visst är det några små, små knutar men annars är det väldigt jämn och fin. Det beror ju förstås på hur duktig den som vävt är.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?