[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 6016
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Easycare? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Som sagt -Easycare då:
Snygga färger - jag tror att hon hade två, tre stycken hemma (nr 04 och nr 12 i alla fall). Kolla hemsidan - www.easycare.at
Längder - de två längsta - om jag mins rätt ca 5,5/5, 3 eller ngt sådant plus ngn kring 4,6/4,7.
Jag tror att det kostade närmare 1200:- resp 1100:- , inte under 1000:- i alla fall.
Jämfört med min Leo Marin Storkis så var det tunnare men absolut inte jättetunna. Mkt bra stretch i dem. Provade snabbt att "vira" in mig och det kändes i alla fall som mindre tyg än när jag använder min 5,2 Storkis.

Någon annan kan kanske komma med mer exakta uppgifter men det här var det jag kom ihåg i alla fall.
/Anso
Användarens profilbild
Av April
Smyger in en liten fråga här... :oops:

Hur är Hoppedizen jämfört med t.ex. Storken och EasyCare... Är Hoppedizen lika tjock som t.ex. Storken?

Kram
Av Alexandra
April skrev:Hur är Hoppedizen jämfört med t.ex. Storken och EasyCare... Är Hoppedizen lika tjock som t.ex. Storken?
Vad jag minns så är storken och hoppendizen ganska lika, hoppedizen kanske var nog något tunnare, tror jag.
Pia har ju båda, så hon är nog den som kan svara bäst! :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Easycare har inte snedskurna ändar, efter vad jag sett på bilder.
Sen förstår jag inte varför den är lika dyr som Didymos, ifall den inte är gjord i ekologisk bomull, för det tror jag inte att den är. Den är t o m aningens dyrare än en Didymos (om man jämför med de billigaste modellerna av Didymos).
Användarens profilbild
Av Fiffi75
April skrev: Hur är Hoppedizen jämfört med t.ex. Storken och EasyCare... Är Hoppedizen lika tjock som t.ex. Storken?
Hoppediz jämfört med stork är Hoppedizenen tunnare känsla och liksom glesare vävd. Därigenom lättare och mer flöjsam och aningens mer elastisk på diagonalen. Storken är tätare vävd och lite glattare i tyget en mer slät känsla i tyget än Hoppedizen. Hoppedizen är nog lite mindre slitstark men svårt att säga hur många år eller så det visar sig väl.

Fy vad svårt det är att beskriva. Kan inte säga att jag gillar den ena mer eller så. Kanske att Hoppedizen är lite mysigare på något sätt.
Användarens profilbild
Av Helena
Lin skrev:Så tråkigt att Easycare är så dyr. :? Jag tycker den ser härlig ut på deras sida, gillar färgerna... Kanske tar Småfolket in en kortare också som man kanha råd med... :wink:
Jag tror att de kortare varianterna är ganska dyra också, men det verkar vara superlätt att beställa från deras hemsida. Man behöver ju bara ett visa-kort. Jag gillar dem också, kanske blir det en dockbärsjal någon gång.
Användarens profilbild
Av AnKa
Helena skrev:Sen förstår jag inte varför den är lika dyr som Didymos, ifall den inte är gjord i ekologisk bomull, för det tror jag inte att den är. Den är t o m aningens dyrare än en Didymos (om man jämför med de billigaste modellerna av Didymos).
Jag förstår inte heller varför den är så dyr. Kvalitetsmässigt kändes den inte annorlunda mot de andra sjalarna. Nu provade ju iochförsig inte att bära i den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?