Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av bombang
Sitter och kikar på diverse olika sjalar, då jag har kommit underfund med att det skulle vara betydligt smidigare med en sjal till den kommande bebisen än att släpa på en barnvagn när man ska ut och gå med hundarna samt att min rygg lär inte klara av att ha det babybjörn sele vi har fått.

Så nu vill jag har tips om bra, prisvärda sjalar som man kan ha från nyfödd och uppåt.
Användarens profilbild
Av Gullan
Till en nyfödd är väl en trikåsjal mysigast, provade aldrig själv för jag fick i juli och köpte en Hoppediz som första sjal. Kolla under Bärsjalsträffar och se om det inte finns en träff i din närhet, annars lägg upp en egen tråd och se om någon nappar! Det är alltid lättare att få träffa sjalare och se på deras sjalar och sedan bestämma sig. Det finns så många märken, fina färger att det är svårt att säga vad som är "bäst" för dig.
Av Aelia
Till en nyfödd skulle jag köpt en elastisk sjal.
Finns så många att välja bland, men en som jag är en bra är en Sino.
Användarens profilbild
Av melon
Jag skulle också rekommendera en trikåsjal. Den mest prisvärda är Moby Wrap, men du kanske också hitta en bättre begagnad här på säljforumet för ganska vettig penning.

När kommer bebisen?
Av bombang
melon skrev:När kommer bebisen?
5 maj är den beräknad.

Har fastnat lite gran för sino nu eftersom den verkar vara en svalare variant
Användarens profilbild
Av melon
bombang skrev:
melon skrev:När kommer bebisen?
5 maj är den beräknad.

Har fastnat lite gran för sino nu eftersom den verkar vara en svalare variant
Åh, då har du ju bråttom!!! :mrgreen:

Jo, sino verkar ju smart då, sommaren kan ju bli ganska varm. Själva tänkte vi använda mei tai att varva med de varmaste dagarna för att inte flyta bort helt...
Användarens profilbild
Av Clifford
Tväråna skrev:
Försök skaffa en att ha med till BB!!! Det är superbra för att ha sin nyföding i!
:iagree:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Helt klart en trikåsjal säger jag också 8) Det finns inget mysigare än att bära en nyfödd liten bebis i trikåsjal :heart: Ett tips skulle kunna vara att välj en sjal i en färg du gillar.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
japp, absolut en trikåsjal ska du ha! Jag hade en caddly wrap, och den var jätteskön, MEN väldigt lång och inte så sval.. (hade den under slutete på vintern så då gick det ju bra, men skulle inte vilja ha den nu!) skulle nog satsa på en sino om det var dags nu =) och så finns de ju i så fina färger med!

lycka till med sjalväljandet och med kommande bäbisen!
Användarens profilbild
Av Foxan
MammaTillFelicia skrev: skulle nog satsa på en sino om det var dags nu =) och så finns de ju i så fina färger med!
Håller med! Jag hade MobyWrap till sonen som är född i slutet på april, och den var alldeles för varm. Köp Sino eller BaliBaby strech, säger jag från egen erfarenhet!

Interesant trend har vi i Sverige: att dela sjalar i sommar/vinter märken.
De i Kalifornien har inte våra bekymmer med vädret! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?