Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MS Frog
Nu tycker jag att jag försökt läsa alla inlägg jag hittat men jag fattar fortfarande inte :roll:
Är bali baby stretch och breeze "vanliga" sjalar eller mer som trikåsjalar? Ger de hyfsad avlastning? Funkar de till en ettåring på ryggen? Jag tror inte att det är ett tillräckligt starkt argument att de är snygga... :oops:
Användarens profilbild
Av sacha42
Bali strech är en trikåsjal som är väldigt stabil, jag tycker den är riktigt skön att bära Alva 18mån i :D
Bali breeze är som gåsen eller mimmis krinklade så inte alls strechig, avlastar bra, inga problem att bära Alvan i den heller :D :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
sacha42 skrev:Bali strech är en trikåsjal som är väldigt stabil, jag tycker den är riktigt skön att bära Alva 18mån i :D
Bali breeze är som gåsen eller mimmis krinklade så inte alls strechig, avlastar bra, inga problem att bära Alvan i den heller :D :D
F**N också! det innebär ju att jag måste ha en bali strech iaf :twisted: trodde jag skulle klara mig undan :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
båda är ganska svala också, om man tycker att det känns varmt på sommaren :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
diddeldi skrev:båda är ganska svala också, om man tycker att det känns varmt på sommaren :wink:
Skit också, jag som strukit stretchen med motiveringen att den skulle vara för varm :? Får kanske tänka om igen :hmm:
Användarens profilbild
Av Scharlott
sanna73 skrev:Skit också, jag som strukit stretchen med motiveringen att den skulle vara för varm :? Får kanske tänka om igen :hmm:
Varm - ja allt är ju relativt :wink: Nä, men skämt åsido.... Samtidigt förstår jag hur du tänker. Är man "extra känslig för värme" torde de flesta tunna vävda bärsjalar vara svalare än de flesta trikåsjalar (jfr att vara klädd i en tight trikåtopp alternativt en tunn blus i vävt tyg). Sedan beror det också mycket på vilken knytning man gör hur varmt/svalt det är. Att bära mage-mot-mage i x-omslut-2 är ju betydligt varmare än att bära på ryggen till exempel. Dessutom vill man ha ett annat alternativ som är svalt på sommaren så brukar det ju pratas om bärselarnas och meitaiernas förträfflighet :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
Har burit Lilla Terroristen (11 kg) i BBB'n (den som strechar inte) senaste 3 dagar i +20/+25 värmen och måste säga att den är min ny favoritsjal! :) :heart: :heart: :heart:

Avlastar superbra (om man knyter rätt), och är sval trots omslutet X på magen. Jättenöjd!!!

Rekommenderas VARMT ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?