Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Totta
En kompis till mig ska snart ha barn, och vill ha en sjal - såklart, vem vill inte det? :D Jag köpte min första sjal när dottern var 4 månader, och köpte då en vävd långsjal, och har sen kompletterat med en ringsjal.

Men vad rekommenderar jag henne att köpa till hennes nyfödda? Spontant borde det ju vara en långsjal i trikå, men då "måste" hon ju köpa en vävd långsjal drygt ett halvår-år senare, och hon vill gärna komma undan lite billigt.

Går det ha en nyfödd i en vävd långsjal? Klart det går, men är det mysigt och smidigt??? Och är det att rekommendera en sjal-nybörjare att börja med en vävd långsjal till en nyfödd liten? Eller är det onödigt bökig? :?

Nån som har tips, råd, åsikter?
Användarens profilbild
Av Anna
Titta in på köp och sälj, där finns några begagnade långa trikåsjalar till salu. Kankse börja med en sådan och sedna får hon nog ändå en liten peng när den ska säljas och ersättas av en ny sjal. Nyfödd tycker jag är lättast och mysigast att knyta in i en lång elastisk.

Skall man köra vävd så skulle jag vilja rekomendera en diagonalvävd till en så liten och då är det ju ett litet utlägg även omjag kan tycka att det är värt varenda en krona.
Av Totta
Hm, ja, det var nästan det svaret jag anade... :wink: Att elastisk är att rekommendera till en nyfödd. Jaja, lika bra att få henne sjalberoende, hon ska inte tro att hon ska komma undan med nån universal-sjal! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?