Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Jag skulle vänta, om du fortfarande irriterar dig om en månad så klipper du, fram tills dess så gömmer du dem i knuten :D
Användarens profilbild
Av Nova
Bild

Det är ju nu du använder den och ska trivas med den.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag brukar vira midjebanden ett extra varv även då jag bär på ryggen. Skulle det funka? :wink:
Användarens profilbild
Av mimmis
Jag har den virad ett extra varv när jag bär på ryggen men tycker inte om att ha knuten där :roll: Jag tycker att det är bökigt... :lol: Men jag har så svårt att klippa i den :lol:
Senast redigerad av mimmis den ons apr 11, 2007 15:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Isanna
diddeldi skrev:skaffa en till med kortare band 8)
Haha! Sann sjal-toka! :lol:
Användarens profilbild
Av mimmis
Jag trivs nu bättre med Onbuhimo än Mei Tai... jag har henne så högt upp på ryggen att midjebanden gör ingen nytta...
Användarens profilbild
Av tinaw
mimmis skrev:Jag trivs nu bättre med Onbuhimo än Mei Tai... jag har henne så högt upp på ryggen att midjebanden gör ingen nytta...
:?: Hur menar du då? onbun blir ju också knuten i midjan, liksom. Och man måste inte knyta midjebanden i midjan, för att bära högt upp brukar man väl knyta ovanför bysten.

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?