Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av joise
Förra sommaren höll jag på att storkna av värmeslag i min sino, och jag vet att den ska va tunn och sval... men i år behöver jag en vävd, vilken är den absolut allra tunnaste och svalaste sjalen?

Eller ska jag satsa på en MT?
Användarens profilbild
Av naggie
Jag fullkomligt älskar min gås. Den är både sval och skön att bära med. Sen tycker jag att Amazonas Carry Sling verkar vara en bra sommarsjal, men jag har inte provat den själv. Lycka till!
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har haft en Rebozo, vilken är väldigt glest vävd. Den är sval och skön men de varmaste dagarna tog jag ändå Patapumen. Det lockar inte att vira in sig i fem meter tyg oavsett tjocklek på tyget ;)
Användarens profilbild
Av Helen
Amazonas Carry sling (ACS) är varmare än amazonas antigua (AA) eller ellaroo men ACS avlastar bättre än AA.

Hur du upplever värmen beror också mycket på hur du bär. En ryggsäcksbärning på ryggen ger bara ett lager på barnet och du är fri framtill.
Jag blir varmare om jag bär på magen. Framför allt i någon form av omslutet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?