- mån apr 02, 2007 22:30
Jag har drabbats av den välkända sjal
och försöker bygga upp min sjalgarderob som ännu är mkt liten och inriktad på "en av varje sort". vilket det väl kommer att bli ändring på sen att döma av er andra
Jag har precis börjat bära min knappa 3-månaders i Ergon när jag vill ha på henne egna ytterkläder för att lättare kunna amma henne ute och så. Det känns som det funkar bra.
Jag har funderat på att köpa en MT också som ett snabbare och svalare alternativ till långsjal, men nu undrar jag om jag verkligen behöver det?
Vad är fördelarna med en MT jfrt med Ergo? Övertyga mig att jag behöver en!

Jag har precis börjat bära min knappa 3-månaders i Ergon när jag vill ha på henne egna ytterkläder för att lättare kunna amma henne ute och så. Det känns som det funkar bra.
Jag har funderat på att köpa en MT också som ett snabbare och svalare alternativ till långsjal, men nu undrar jag om jag verkligen behöver det?
Vad är fördelarna med en MT jfrt med Ergo? Övertyga mig att jag behöver en!

Mamma till E (född september 2003) och S (januari 2007)
Bär i svart Ergo OG, Beco Skytemple, ljusgrå Babybundler, Havanna ringsjal, Easycare Sol 4,7, Stork Leo brun 4,2.
Bär i svart Ergo OG, Beco Skytemple, ljusgrå Babybundler, Havanna ringsjal, Easycare Sol 4,7, Stork Leo brun 4,2.