Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Tror ni denna indio är fin? Ziegelrot-natur, tegelröd-naturvit är det väl på svenska då.

Eller tänk om den är jätte ful? Den ser så blek ut på bilden. Ska jag våga köpa den eller vänta på att det kommer in finare billiga indios till Didymos?
Användarens profilbild
Av Helena
Gullan skrev:Jag tycker att den är jättefin :) http://www.tettinntil.com/forumet/showt ... hp?t=21850 Norska motsvarigheten till sjalbarn har haft en "nördtråd" för indioälskare, de har tagit kort på alla sina indios och lagt ut, kanske vore en tråd att kolla in :)
Tack för tipset! De verkar ju inte vara riktigt kloka i Norge. :D :shock: :shock: :shock: :D

Vildros var ju jätte fin eller så var bilden så fin med barnet i. Och de i starka färger gillade jag också. Men ingen verkade ännu ha den där tegelröda eller så upptäckte jag den inte.
Användarens profilbild
Av Helena
Jaha, nu beställde jag en "Tegel", det var ju bara den färgen kvar hos Didymos just nu. Så får jag väl gå omkring och se ut som en tegelpanna i vår. :D :D
Användarens profilbild
Av Gullan
Det blir roligt att se den! Så... får du väl skaffa ett nick på tettinntil också och lägga ut en nördbild du oxå ;)
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad kul, det är nog mer färg på den än på didymosbilderna. Tycker att de ganska ofta är missvisande. Ser fram emot bild :D
Användarens profilbild
Av Helena
Gullan skrev:Det blir roligt att se den! Så... får du väl skaffa ett nick på tettinntil också och lägga ut en nördbild du oxå ;)
Jag har redan anmält mig där, men jag kommer ju bara ha två indios, så då är man väl ingen nörd. :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Helena skrev:
Gullan skrev:Det blir roligt att se den! Så... får du väl skaffa ett nick på tettinntil också och lägga ut en nördbild du oxå ;)
Jag har redan anmält mig där, men jag kommer ju bara ha två indios, så då är man väl ingen nörd. :D
och hur många indos måste man ha för att vara nörd då :roll:
Användarens profilbild
Av sanna73
sacha42 skrev:
Helena skrev:
Tror det är ganska säkert att säga att du kvalar in sacha :lol:
Fast nörd är väl i detta sammanhang en omskrivning för god smak va :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
sanna73 skrev:
sacha42 skrev:
Helena skrev:
Jag hoppas att det är nörd i positiv bemärkelse då :roll:
Användarens profilbild
Av sanna73
sacha42 skrev:
sanna73 skrev:
sacha42 skrev:
Helena skrev:
Självklart :vågen:
Användarens profilbild
Av sacha42
sanna73 skrev:
sacha42 skrev:
sanna73 skrev:
sacha42 skrev:
Helena skrev:
Självklart :vågen:
:loving:
Användarens profilbild
Av amöba
Helena! Har du fått din tegelröda Indio?

Jag har också beställt en och väntar och väntar med stoooor spänning på att få se färgen... Har sett den på andra bilder och den ser inte alls lika blekfisig ut då. *hoppas bilderna var rättvisande*
Användarens profilbild
Av Maerion
amöba skrev:Helena! Har du fått din tegelröda Indio?

Jag har också beställt en och väntar och väntar med stoooor spänning på att få se färgen... Har sett den på andra bilder och den ser inte alls lika blekfisig ut då. *hoppas bilderna var rättvisande*
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... ht=#571414
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?