Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Fick hem min ergo idag! :tumsup: Satt då och läste lite på lapparna som hänger med. Tvätta på låga temperaturer och torktumbla så att sömmarna fortfarande är fuktiga.

Vad betyder det? Tvätt 40 grader eller 30 grader?
Och är det bättre att låta den hängtorka eller är tortumling bra för att den inte ska bli skrynklig?

Eftersom jag nyss läst det är det lika bra att fråga, jag har ju en kräkis, så det är nog snart dags att tvätta den :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tvätta i 40 grader och torktumla "skåptorrt" och hängtorka resten skulle jag vilja säga. :)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Vi har kört 40 grader. Struntade nog i tumlingen, och lät den hängtorka har jag för mig. Annars skulle jag säga som zmurfan, "skåptorrt" (dvs lite fuktigt) och sen hängtorka resten.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
EmilsMamma skrev:Vi har kört 40 grader. Struntade nog i tumlingen, och lät den hängtorka har jag för mig. Annars skulle jag säga som zmurfan, "skåptorrt" (dvs lite fuktigt) och sen hängtorka resten.
Blev den skrynklig när den hängtorkade?
Användarens profilbild
Av diddeldi
3-barns mor skrev:
EmilsMamma skrev:Vi har kört 40 grader. Struntade nog i tumlingen, och lät den hängtorka har jag för mig. Annars skulle jag säga som zmurfan, "skåptorrt" (dvs lite fuktigt) och sen hängtorka resten.
skrynklig tror jag inte den blir men däremot tar det lång tid för den att torka om man inte torktumlar, eftersom den har ganska tjock stoppning.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
diddeldi skrev:
3-barns mor skrev:
skrynklig tror jag inte den blir men däremot tar det lång tid för den att torka om man inte torktumlar, eftersom den har ganska tjock stoppning.
Vår blev hängtorkad i brist på tumlare - och jag blev faktiskt förvånad över hur "snabbt" den faktiskt torkade! (läs: att det inte tog en eeeeevinnerlighet...)

Den del på vår som tog längst tid var faktiskt inuti dragkedjsfickan, av någon anledning... :hmm: men skrynklig blev den iaf inte! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?