Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Frida med Mea skrev:Kan era gubbar knyta en vävd sjal själv? På magen? på ryggen?
Jan kan det inte, trikåsjalen knöt han väl någon gång och även vävd på magen har han säkert gjort själv hela 2 gånger, fast det var över 1 år sedan, nu är det bara ergo som gäller för hans del om inte jag knyter.
Trikån lärde han sig knyta själv, men den vävda låter han gärna mig snöra på - även om jag faktist tror han kan det egentligen.
Men är inte jag hemma och dirigerar blir det nog mest Ringon som används.
Till nästa barn har vi dock tänkt skippa vagn de första månaderna och då får han ju ta och snajda till knytandet lite :D
Av Minea
Trikåsjalen, Sino Krustistel, användes flitigt av mannen när han väl kom på hur enkelt det var. Jag lärde honom aldrig att knyta, utan en kväll när jag kom in från en promenad så gick han och dammsög visslandes med lillebror på magen :D

Vävd sjal är han inte så sugen på utan nu är det mest MT:n som gäller, och det var likadant där. En dag när jag kom in så hade han den bara på sig och lillebror sov som en stock på magen, länge :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Svart cranberry ergo NG och hemmasydd sommargrön ringsjal. :)

Bild
Lilla O sover sött!
Senast redigerad av McMorrigan den tor apr 05, 2007 12:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Crappy
Min man älskar sin patapum

Annars är det MT som gäller. Använde trikå sjal när Stig var nyfödding men han tycker att det är jobbigt att knyta. Använder aldrig vävdsjal :(
Användarens profilbild
Av Luna
Tidigare i MT men mest har det nog blivit i Ergo. Här en bild från en fjälltur i somras.
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?