Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ammari
Har en liten tjej på snart 3 mån. Vill gärna bli buren framåt så hon ser och kan vifta med armar och ben. Blir lite tröttsamt emellanåt och vill gärna ha en sele eller sjal, men vilken? Testar Babybjörn ibland men det gillar hon inte, hon sitter för fast i den.

Gillar tanken på bärpåse och/eller ringsjal, funkar de till liten? Hon håller inte upp huvudet än men är väldigt mobil :)

Nyfiken på en Ergo också. Är de mer rörliga i den än i Babybjörn? Har sett att man kan bära på alla möljliga vis i den.

Skulle vilja hitta något att bära lite i i sommar på promenader med de övriga barnen, slippa dra med vagnen i skogen... Något man kan orka bära längre i samt något att använda kortare stunder typ vid pannkaksstekning :lol:

Någon som kan tipsa?
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag tycker att du ska kolla under "Bärsjalsträffar" och se om det inte finns nån träff i närheten, ser inte var du bor... Då kan du be dem som ska på träffen ta med olika bärgrejer så att du och tösen får testa och känna er för - dessutom få lite tips och trix visade på plats :)
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Gullan skrev:Jag tycker att du ska kolla under "Bärsjalsträffar" och se om det inte finns nån träff i närheten, ser inte var du bor... Då kan du be dem som ska på träffen ta med olika bärgrejer så att du och tösen får testa och känna er för - dessutom få lite tips och trix visade på plats :)
:iagree: Absolut!
Användarens profilbild
Av jag71
ergo och babybjörn går inte att jämföras på samma dag, knappt ens i samma vecka :lol: :lol: :lol: . Stor skillnad på dem alltså. Även jag rekomenderar sjalträff eller så kollar du under bärsjalsambassadörer och pmar någon där som kan visa.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag bar min flicka i ringsjal när hon var tre månader, det funkade bra. Man kan stödja huvudet litegrand med ringsjalskanten, ifall man vill. Nackdelen är att ringsjalar kan vara lite svåra att lära sig justera.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?