Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
På Didymos hemsida där de har lite specialpriser finns just nu en tegelröd indio (om jag översätter rätt), men den är vit också, jag kan inte kopiera bilden av någon anledning. Men jag tycker att den ser rosa ut, men tegel är kanske rosa, fast jag tycker att tegel är mer rött-orange.

Bild

Här är en pyttebild
Användarens profilbild
Av sacha42
Den ser rosa ut på bilden. Men bilderna är missvisande för både himbeeret och malvan ser ut att vara lika ljusrosa som indo krokus fast de var inte det irl. Synd att det inte finns nån bättre bild :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
sacha42 skrev:Den ser rosa ut på bilden. Men bilderna är missvisande för både himbeeret och malvan ser ut att vara lika ljusrosa som indo krokus fast de var inte det irl. Synd att det inte finns nån bättre bild :roll:
Får jag fråga indio-experten :D Om jag vill ha en stadig indio (den behöver inte vara tunn) vilken färg tror du jag ska välja då?
Användarens profilbild
Av sacha42
Helena skrev:
sacha42 skrev:Den ser rosa ut på bilden. Men bilderna är missvisande för både himbeeret och malvan ser ut att vara lika ljusrosa som indo krokus fast de var inte det irl. Synd att det inte finns nån bättre bild :roll:
Får jag fråga indio-experten :D Om jag vill ha en stadig indio (den behöver inte vara tunn) vilken färg tror du jag ska välja då?
hmm min rubin har hittils varit tjockast, men alla är ju gossiga. Ta en färg som du gillar!!Ullindosarna är jättesköna och att rekommendera fast de kanske inte går att använda på sommaren så mkt.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har en ullindio och jag gillar den jätte mycket, men jag tycker att den är lite gungig, nu när Saga är lite större. Jag gillar inte känslan bara på något sätt, jag gillar när barnet sitter lite fastare. Fast jag gillar den för den är så skön över axlarna, som luft. Så jag funderar på en vanlig indio som jag tror är tjockare och lite mindre gungig inbillar jag mig.
Användarens profilbild
Av sacha42
Helena skrev:Jag har en ullindio och jag gillar den jätte mycket, men jag tycker att den är lite gungig, nu när Saga är lite större. Jag gillar inte känslan bara på något sätt, jag gillar när barnet sitter lite fastare. Fast jag gillar den för den är så skön över axlarna, som luft. Så jag funderar på en vanlig indio som jag tror är tjockare och lite mindre gungig inbillar jag mig.
då ska du nog satsa på en enfärgad indo, typ rubin eller smaragd. Dem upplever jag vara lite tjockare och stadigare än de vit/färgade :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?