Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska köpa en ergo, och jag tycker den svarta är snyggast.
MEN jag tycker inte det är värt det om axlarna blir alldeles svettiga i sommarvärmen och det blir varmare för barnet som sitter i selen än vad det skulle bli i en beige!

Kan ni komma med personliga erfarenheter och råd? För SÅ mycket snyggare är inte den svarta än den beiga. Skulle bli väldigt tacksam :)

:?: :?:

och.. fastnar det lätt katthår på den? :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag hade en svart i somras och jag vet faktiskt inte om det blir mycket varmare än i en beige - har ju inget att jämföra med :hmm: Men jag kan tänka mig att det nog är en aning varmare med svart, det bruakr ju vara så :roll:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jag har också funderat på svart sele och sommarsol. Kanske man ska ta en vinröd istället... :roll:
Användarens profilbild
Av sonja
jag valde en svart och resonerade som så att det trots allt oftast inte är sommar :-)
Användarens profilbild
Av jag71
sonja skrev:jag valde en svart och resonerade som så att det trots allt oftast inte är sommar :-)
:lol: låter ju rätt! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Lycke
Jag tycker att min svarta blev dassig i färgen jättefort, och hade valt en beige istället om jag kunnat välja om...
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Lycke skrev:Jag tycker att min svarta blev dassig i färgen jättefort, och hade valt en beige istället om jag kunnat välja om...
Tror du detta även gäller vinröd och blå? Att de blir dassiga i färgen alltså? :roll:
Användarens profilbild
Av Lycke
3-barns mor skrev:
Lycke skrev:Jag tycker att min svarta blev dassig i färgen jättefort, och hade valt en beige istället om jag kunnat välja om...
Tror du detta även gäller vinröd och blå? Att de blir dassiga i färgen alltså? :roll:
Ingen aning...
Användarens profilbild
Av sonja
jag har faktiskt ringt å ändrat färg till beige :-) jag var inte 100 säker och sambon tyckte beige var mycket snyggare och han kommer kanske tom bära mer än mig i den!

jag är så himla ambivalent vad det än gäller :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?