Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag älskar min Didy Lisa, men är på jakt efter en tunnare sjal nu inför den varma årstiden. Jag mejlade Didymos för att få tips. Dom sa att deras fin-jaquardvävda sjalar med romber (Julian, Jakob, Jonas etc), vågor, Nino, och ellipser m.fl. är tunnare än dom randiga och Indio (http://www.didymos.de/english/html/didy ... stoffe.htm). Är det någon som har testat både tjocka och tunna Didymos och vet om det är någon skillnad i avlastning? Spontant tänker jag att en tunn sjal inte borde avlasta lika bra som en tjock (min gås är i varje fall inte särskilt stabil längre :roll: ).

Eftersom min son väger 11 kg, jag har lite ont i ryggen och vi inte har någon barnvagn så behöver jag en sjal som avlastar maximalt. Kanske finns annan sjal som är både avlastande och sval?
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag har en Julian och tycker att den avlastar bra :) Har dock inte provat nån av de andra, så jag vet inte hur den är i jämförelse med andra Didymos.
Användarens profilbild
Av Clifford
Det går inte att jämföra gåsen med till exempel en wellen. Wellen är tunn, men diagonalvävd. Gåsen är bara tunn.

Den bästa sjalen jag har, just nu, är nog wellen. Den är, mycket riktigt, tunnare än Lisa, men avlastar precis lika bra. Jag tror dock inte att du hittar en diagonalvävd sjal som är lika tunn och "sval" som gåsen ("sval" tycker jag är fel att säga, för på sommaren är det ju döhett oavsett vad man bär i :wink: ).
Användarens profilbild
Av Eld77
Det är nog lite en smaksak. Av de didysar jag har testat har (randiga) Lisa och Wellen avlastat ungefär lika, medan jaquardvävda ellipsen kändes lite för tunn för ett 11-kilosbarn. Lite som stjärntecken-bebinan, som jag också sålde för att den kändes för tunn. :blahblah:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Och jag tycker nog att min indio är minst lika tunn som min wellen, om inte tunnare. Fast jag tycker nog att de avlastar bra, tunnheten till trots.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?