Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Har nu en Easy Norrsken 4,7 som jag nästan aldrig använder och en Stork Leo Rouge 4,1. Vill ha en kortare sjal också, men vet inte vilken sort. Storken är så stadig och bra, men känns lite tjock och stelare att knyta än Easyn. Easyn är ju verkligen smidig, men svajigare. Fast den avlastar ju bra den med.
Hur är andra sjalar i jämförelse? Didy och Bebina verkar vara populära, är de mer lika Easyn?
Användarens profilbild
Av Clifford
Didyn är inte så "stum" som storken utan har mer giv, men inte så mycket som den sladdriga easyn. Didyn är mjuk och stadig, men kanske något tjockare än stork och easy.
Användarens profilbild
Av Isanna
Absolut en Didy isåfall!
Av Nickis
Menar du att Didyn är tjockare än Storken men ändå smidigare?
Det jag gillar med Easyn är att den är så lätt att knyta, den är lätt överhuvudtaget. Storken är skön i tyget på ett annat sätt, mer "flanellig" att ta på, men känns ju tjockare att ha på sig än den silkiga Easyn.

Vilka Didysar är snyggast då? Om jag skulle köpa en Easy skulle jag vilja ha Eld, Sol eller Öken. Min Norrsken är fin men inte mina färger egentligen.
Och var köper man korta Didysar? Mäter man dem inkl ändarna?
Användarens profilbild
Av jag71
Har för mig att dem mäts med ena änden.
Användarens profilbild
Av Clifford
Nickis skrev:Menar du att Didyn är tjockare än Storken men ändå smidigare?
Det är så svårt att jämföra. Sjalarna är ju olika varandra. Jag tycker inte att det skiljer så värst mycket i smidighet mellan stork, didy och easy egentligen. De är lätta att knyta allihop, nä man väl har "knutit in sig" på var och en av dem. Om någon bad mig välja mellan stork, didy och easy, skulle jag ta didy i första hand. Den passar mig bäst :D

Snyggast didy? Oj, det finns ju många att välja mellan. Jag som tycker om blått, är ju jätteförtjust i Iris och Jan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?