Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ottisen
Har länge funderat på att köpa en sjal, och nu ska det bli av! Kan bära Lova i max en halvtimme i selen innan jag blir trött!!!! Och ändå är hon bara 2 månader!!!! Nä, sjal ska det bli!!!

HAr spanat in Moby Wrap sjalen som verkar både allsidig, smidig och en bra nybörjarsjal! Billig är den också, vilket är en fördel om jag nu inte alls skulle va en "sjalmänniska".

Frågan är nu om Mobyn är ett bra val ändå???? Finns ju en hel uppsjö av olika märken hit och dit, vävd eller elastisk etc etc......
HElt enkelt; ge mig lite råd o tips ni erfarna!!! :-)

Mvh Ida
Användarens profilbild
Av Alven
Ja!

Mobyn är en jättebra förstasjal, mjuk och gosig och mycket prisvärd. Jag har haft min från det att sonen var 4 månader tills han var 8 månader, så gott som dagligen. Rekomenderas varmt! :)
Användarens profilbild
Av April
Hej, hej! Ville mest bara tipsa om att jag säljer min helt NYA Moby för 350:- inkl. frakt (+ instruktioner) ;-). Tanken var att den skulle ligga till barn nr.2, men då syskonet vill vänta på sig, så säljer jag den. Den är mörkblå... Finns en annons under köp och sälj!

Kram
Av Alexandra
Mobyn är toppen, en perfekt första-sjal!
Av Dinturiel
Køpte en Moby mest pga att den var billig. Men har nu testat den och ær fullkomligt upp øver øronen førælskad i den. Den ær lætt att knyta den ær mjuk och føljsam. Plus att Khioni nog ær lika glad i den som jag ær. Hon somnar på ett øgonblik, eller så blir hon arg nær jag står still før længe.

Håller med de andra om att det ær en bra førsta sjal, speciellt med tanke på priset. Inte kul att ge næstan 1000 kr før nått som kanske inte funkar ialla fall.

Testa och du kommer inte att ångra dig!!

Kram!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?