Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Spyfläckar syns bra på svart :roll: hundhår också..
Användarens profilbild
Av boosten
Tack för svaren!

Men hur ser färgerna ut egentligen!? Är så svårt att se på de små färgproverna på beställningssidorna! Någon som har erfarenhet av färgerna i verkligheten i jämförelse med de små testerna? Är oblekt för ljus? Blir man less på en stark färg? Hur ofta behöver man tvätta dem?

Ja detta är ju en djungel! Tyckte det var nog svårt att bestämma sig förvilken sjal det skulle bli, sen kommer detta beslut också.. :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
en naturvit är ju bra om du skulle få en kräksbebis :wink: . jag tycker att den är fin faktiskt. och lagom diskret som förstasjal, sen har det blivit lite färggladare här senare :D
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker nog att färgerna stämmer rätt bra överens med proven, iaf min mörkblå. Hur ofta du behöver tvätta beror ju på hur mycket ungen kräks och så, min son kräkte knappt alls så jag tvättade min kanske varannan månad, min kompis som har den nu får tvätta betydligt oftare (snarare varannan dag...)
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag skulle föreslå att du kikar i din garderob och väljer en sjal som matchar de färger du brukar ha på dig. 8)
Man ska känna sig "hemma" i sin sjal! :P
Men hur ser färgerna ut egentligen!? Är så svårt att se på de små färgproverna på beställningssidorna! Någon som har erfarenhet av färgerna i verkligheten i jämförelse med de små testerna? Är oblekt för ljus? Blir man less på en stark färg? Hur ofta behöver man tvätta dem?
Jag har en Indio, och ute i dagsljus är färgen nästa exakt den samma som den lilla bilden på stellaris.se visar.
Vad gäller hur ofta sjalen behöver tvättas beror helt och hållet på hur mycket den används, om du har en "kräk-bebis", hur mycket du själv sölar ner den (vid spisen etc.) osv. :lol:
Vi har använt Mobyn nu i ca 3 veckor utan att tvätta, men så har jag en bebis som aldrig kräks (inte när hon är i sjal iaf :wink: ) Nu börjar det dock bli dags att tvätta den eftersom jag lyckats spilla mat på den :shock: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?