Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Månblomma
Lite hjälp önskas;)! Vilken av Sutemi och Ergo är högst i ryggen? Är rädd att Maja ska slänga sig bakåt i den så jag vill ha en hög... Jag är ganska smal, vilken tror ni passar bäst då? Andra synpunkter på dem?

Tack!
/Sofia
Användarens profilbild
Av Anso
Sutemin är superskön att bära i fram på magen i och med att den har korsade och breda band.

Den är tyvärr utlånad så jag kan inte mäta den.
Av Månblomma
Tack för svaret! Hur är den att bära med på ryggen och höften då? Är tyget skönt för barnet?
Användarens profilbild
Av melles mamma
sutemin är min favorit bland patapum, ergo och sutemi (har haft alla)
den är absolut skönast att bära på både mage och rygg. Men en del med stor byst tycker att det är besvärligt med de korsade axelbanden när man bär på ryggen. Den är mycket högre än den gamla ERGOn. men den nya ergon är lite högre än sutemin. men om barnet skall kunna ha armarna utanför så får den ju inte heller vara FÖR hög. Hur gammal är din lilla?
Användarens profilbild
Av melles mamma
ytterliggare en viktig/bra sak med sutemin är att axelbanden är ca 1/3 bredare :D
Av Månblomma
Maja är snart 7 månader. Så du är här också melles mamma;) Funderar på om axelbanden på Sutemin kan vara FÖR breda? Är ganska smal.
Användarens profilbild
Av naimiez
Månblomma skrev:Maja är snart 7 månader. Så du är här också melles mamma;) Funderar på om axelbanden på Sutemin kan vara FÖR breda? Är ganska smal.
Kan du inte komma till någon träff där de kanske har med så du kan prova :?
Användarens profilbild
Av melles mamma
jag tror att nya ergon kan vara för hög för att ha armarna utanför. axelbanden på sutemin är väldigt mjuka och blir nog inget problem min syster på 1,53 cm och 40+ kg gillar den jättemycket :D

vem är mer "melles mamma"....nyfiken!
Av Månblomma
naimiez: jag ska komma på den i Gbg påf redag men det verkar inte komma med nån Sutemi då;)

melles mamma: Är det inte du från Familjeliv? Har frågat lite där o det är en melles mamma som alltid är snäll o svarar:)
Användarens profilbild
Av melles mamma
jopp, jag "hänger" där också :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har tidigare salufört både sutemi och Ergo och har då vid ett par tillfällen upplevt att om man är väldigt saml så är Sutemin lättare att få riktigt bra, den går liksom att spänna åt mer. Höjden i ryggen är i alla fall tillräckligt hög på alla de ovan nämnda selarna för att inte barnet skall ramla ut om de böjer sig bakåt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?