Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
Knappast den första som vill sälja en sjal som de just har köpt :wink:

så du behöver inte känna att det ä rpinsamt inför oss.
VAr det inte någon som var på jakt efter en inka?
Sätt ut en bytes eller säljes så får du nog tillbaka det mesta av det du lagt ut.
Användarens profilbild
Av Helena
Inkan är ju lite speciell med alla sina färger. Jag vet inte heller om jag passar i inkan, jag brukar aldrig ha sådana färger annars. Men den är ju så vacker. Ibland vänjer man sig ju vid en sjal först efter ett tag.

Det är nog som sagt inga problem att sälja den.
Användarens profilbild
Av Ester
Jisses...du verkar redan ha en köpare :wink: :wink:
Av elinlindqvist
Hej!
Jag skulle nog väntat lite med att sälja den. Men jag skriver för att fråga var du köpt sjalen, måtten på den och vad en heter. provade en liknande på Gbgkalaset och föll för den.
MVH Elin
Användarens profilbild
Av Ezereht
Men Isa ge inte upp om sjal nu bara, köp en ny som är i en färg du gillar =) Kolla på tröjorna i din garderob vad du brukar ha så blir det nog bra.

Hoppizarna är ju lite billigare än Storkarna, kanske ta en sådan? De finns ju i lite roligare färger också tycker jag (kanske lite hädiskt när jag själv har just en storkis Inka *s*). Men jag har suktat ett tag nu efter en lååång hoppis i någon neutral färg. Som rött kanske :lol: Eller den gröna Panama.. eller.. .. .. åå ni har så dåligt inflytande på mig ni här på listan! :shock: Tur jag inte har pengar.
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag vill också ha easycare lava *ahummmmm* :lol: Men den är så dyyyyyyr! :shock:
Användarens profilbild
Av AAaa
Du skulle ju kunna sälja din Girasol till mig för att ha råd med en Easy... :lol:
Användarens profilbild
Av Ezereht
Min Girasol ringsjal?
Användarens profilbild
Av AAaa
Ezereht: Inte du, Isa. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?