Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bettan
Ursäkta att jag bombar forumet med ringsjalsfrågor för tillfället... Men, hur gör jag en ringo-vikning? Jag kan inte bestämma mig för vilken vikning jag vill ha när jag nu står och (förmodligen) ska sätta saxen i min hoppiz... Har fått tips om att ringo-vikning skulle vara bra. Vad tycker ni och finns det något annan vikning som kan passa en hoppisringsjal bättre?
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Är inte det densamma som beskrivs i "Sannas ringsjal" här på sjalbarn? Såg samma fråga besvarad ganska nyligen och jag som nyligen sytt en ringsjal ad modum Sanna tyckte att jag kände igen beskrivningen av vikningen... Någon annan som har andra bud?
Användarens profilbild
Av diddeldi
nix det är inte samma som sannas. jag tror att det blir lite svårt att göra ringovikning med en hoppis för det blir ganska tjockt i och med att tyget ska vikas så många gånger.
Användarens profilbild
Av Bettan
jaha, det här blev jag ju inte mycket klokare på... :hmm: men fungerar sanna-vikningen bra?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Bettan skrev:jaha, det här blev jag ju inte mycket klokare på... :hmm: men fungerar sanna-vikningen bra?
alltså, det här med vikningar är så mycket en smaksak. jag tycker ringovikningen är bra, men som sagt så är den lite svår att få till med ett tjockt tyg. jag skulle nog satsa på enkel vikning med en hoppis, men det är möjligt att du får ett annat svar av nån annan :wink: . det är lite svårt att beskriva ringovikningen också :roll:
Användarens profilbild
Av Annaklumpen
Fast om man gör Sannas vikning men sedan syr igenom alla lagren så att den inte"fläker" upp sig, blir det inte ganska så snarlikt Ringo då? Fast jag är ju bara novis...
Användarens profilbild
Av Panakeia
Annaklumpen skrev:Fast om man gör Sannas vikning men sedan syr igenom alla lagren så att den inte"fläker" upp sig, blir det inte ganska så snarlikt Ringo då? Fast jag är ju bara novis...
då blir det ringo, rimligen så som jag har förstått det.
en anledning till att den inte ligger ute med beskrivningar på SB är dock att den är upphovsrättskyddad, tror jag, så man får inte lägga ut besrkving om hur man gör...men som sagt, sannas vikning blir ju inte likadan, så då torde det vara okej?
viktigt dock att man inte få sy upp sjalar med den vikningen utan tillstånd från RINGO för försäljning, för eget bruk är väl okej, tror jag......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?