Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Fick Moby Wrapen idag.....jätteskön.....Åhh :cry: varför sa ingen något när Wilma föddes.....

Tänkte ju ge bort den men funderar kanske på att behålla den till nästa barn.....Tre frågor bara:

1/ Är det stor skillnad på Moby Wrap och andra trikå med lycra i, Ultimate Baby Wrap.
2/ Baby Bundler ser mer glänsande ut.....mer strech eller är det bilderna som gör att de glänser?
3/ Går Moby Wrap att färga röd? Borde ju gå för den är ju 100% bomull..... :roll:
Användarens profilbild
Av naimiez
Är ju såld på Pikku Ruu.....är den helt annorlunda än den här? Ingen :?
Användarens profilbild
Av Tabby
Pikku-ruu är tunnare och kortare (4,4m). Lite strechigare kan jag tänka mig då den är tunnare. Men den finns i två färger vars tyg är tjockare.
Användarens profilbild
Av naimiez
Tabby skrev:Pikku-ruu är tunnare och kortare (4,4m). Lite strechigare kan jag tänka mig då den är tunnare. Men den finns i två färger vars tyg är tjockare.
http://pikkuruu.fi/mallisto_en.html finns en massssa färger som är tjockare :roll:
Användarens profilbild
Av Ezereht
BabyBundlern är jättemysig, och lite blank i tyget faktiskt. Det syns bäst på kort.
Men mellan trikåsjalar är det inte så jättestor skillnad tycker jag, den är större på vävda sjalar. Jag har inte sett någon trikåsjal som inte varit fin. Men det var en sort som drog till sig damm mer än de andra, minns inte vad den hette.
Användarens profilbild
Av naimiez
Då skall jag någ köpa med hjärtat när nästa kommer och köpa en Pikku ruu.....en riktigt röd en :lol:
Användarens profilbild
Av Tabby
När nästa kommer vill jag oxå ha en Pikka-ruu men jag hade viljat ha en ljusblå eller en ljus moss pastellig grön.
Sen har jag fått upp ögonen för Minimundus duvblåa trikåsjal på 4.6 m. Den är jätte fin in real life....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?