Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Jag hade nästan bestämt mig för att köpa en Easy Norrsken (och de har ju kommit in nu igen). Men nu råkade jag se Mias bilder på Eld. Mia, om du läser detta, vad snygg du är i den! Det såg ut som om du hade en fin blus på dig. Så nu blir jag lite tveksam igen.
Jag gillar både rött och blått, men rött är lite mer en humörfärg, kanske man inte känner för den varje dag?
Jag är själv rödhårig och blekhyad, vet inte vilken som skulle passa bäst. Kan ha både rött och blått, det beror mest på nyansen. Ska jag ta Norrsken i alla fall?
Ni som har fler bilder på dessa, skicka gärna in dem!
Hur är färgerna i verkligheten, är de väldigt starka och intensiva? Bleknar de med tiden?
Nu ska jag snart bestämma mig!
Användarens profilbild
Av Ezereht
Tycker du låter som en person som gillar starka färger, gå på rött ! :lol:
Av Nickis
Tack Lin för en bra bild! Norrsken är allt väldigt fin...
Ska bara grubbla lite till!

Hälsningar Annika.
Användarens profilbild
Av Mia
Jag älskar min eld!
Tack!! :D

Den kommer Aldrig att lämna detta hem sä länge ngn vill bäras..!

Den är stark och klar i färgen utan att vara skrikig. Jag blir glad av den, det är en varm färg!

Min blå hav, är vacker, som norrsken men ingen sjal gör mig så glad och får mig att känna mig så fin som eld! :oops: :wink:

Min bror har Illrött hår men han är fin i rött och orange.. Tror det gör ansiktet lite varmare. Jag tror på en eld eller ngn sjal i varamare grön ton!

Lycka till och tack för komplimangen! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?