Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Min EasyCare tycker jag är rättså lång för att vara en 4,2:a - min Didymos är kort för att vara en 4,6:a :lol:

Hur är Hopparna?

Kram
Användarens profilbild
Av jag71
Dem gamla är i allafall längre än vad det står. Min London 5,4 är lite över 6 meter. Oslon är också längre än vad den ska vara dock inte lika lång som LOndon.
Av anna m
Jag har en Antigua 5,4 och den är rejält tilltagen. Men så är det den där fickan med tjock kardborre i ena änden. Antar att det är därför den har extra längd. Min Costa Rica 4,6 är oxå längre.
Användarens profilbild
Av sarahlc
min montreal 4,6 är rejält tilltagen på längden.
tyvärr :roll:

och inte har jag haft orken att korta av den heller...
Användarens profilbild
Av diddeldi
de brukar vara ganska generösa i längden (har aldrig hört om nån som fått för kort).
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Min timbuktu var nog ganska exakt så som den skulle vara, men jag vet flera som fått längre än angivet :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
Börjar bli lite nervös nu. Har precis beställt en 5,4m hoppis (för jag vill ha en 5,4 sjal till) och risken är väl att jag får en 6m sjal :?
Användarens profilbild
Av jag71
sanna73 skrev:Börjar bli lite nervös nu. Har precis beställt en 5,4m hoppis (för jag vill ha en 5,4 sjal till) och risken är väl att jag får en 6m sjal :?
Tvätta i 60 grader och hoppas att den krymper lite (min London gjorde det inte) och sen så dra inte i den då den är våt eller fuktig. annars får du väl kapa en bit och sy en snygg liten mössa eller en bra sjalförvaringspåse.
Användarens profilbild
Av sanna73
jag71 skrev:
sanna73 skrev:Börjar bli lite nervös nu. Har precis beställt en 5,4m hoppis (för jag vill ha en 5,4 sjal till) och risken är väl att jag får en 6m sjal :?
Tvätta i 60 grader och hoppas att den krymper lite (min London gjorde det inte) och sen så dra inte i den då den är våt eller fuktig. annars får du väl kapa en bit och sy en snygg liten mössa eller en bra sjalförvaringspåse.
Får helt enkelt lära mig att sy alltså :hmm:
Av Aelia
Min osaka är nog lite längre än J/H
Användarens profilbild
Av April
Tack! :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?