Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Tror jag kommer kora pa Ellipsen och stor jag mej pa stygnen gar jag over till en Indio da. Kanns bast att iaf testa den jag tycker bast om innan jag ger upp iaf. =)

Men har a. fler marken att valja pa ocksa sa en ar jag inte klar.

Tackar dock ngt enormt for all hjalp, har varit ovardelig!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
fantasiflicka skrev:
kajsa kavat skrev:När det gäller bebina stjärntecken har jag bara kännt på en sådan, men det var den absolut mjukaste vävda sjal jag någonsin kännt! Men tyvärr gör det nog också att den inte är riktigt lika bra avlastningsmässigt :roll: Kan vara ett jättebra alternativ som övergång från trikå till vävd, men i längden skulle jag nog välja något annat 8)
Jag har haft bl a en bebina stjärntecken och jag håller med Kajsa...

Den är så len och mjuk så man helst vill sova på den varje natt. Men den blir lite för stum så att säga. De vävda är ju inte elastiska men det finns ett visst "gung" i dem. Men stjärntecknet har inte alls detta "gung" (eftersom det inte är diagonalvävd? rätta mig om jag har fel! :lol: )
Nu kanske jag kommer med "old news" här, eftersom jag inte läst ut tråden, men i alla fall:

Bebina stjärntecken är visst diagonalvävd, och jag förstår inte de som inte anser den som den bästa sjalen som finns! (Eller jo, det kanske jag gör när jag läst argumenten. Jag har inte burit min dotter på ett tag nu, pga foglossning eftersom jag är gravid, och hon vägde nog inte mer än 9-9,5 när jag bar henne länge senas och till det är bebinan fullt tillräckligt avlastningsmässigt.)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Kaffemoster skrev:
fantasiflicka skrev:
kajsa kavat skrev:När det gäller bebina stjärntecken har jag bara kännt på en sådan, men det var den absolut mjukaste vävda sjal jag någonsin kännt! Men tyvärr gör det nog också att den inte är riktigt lika bra avlastningsmässigt :roll: Kan vara ett jättebra alternativ som övergång från trikå till vävd, men i längden skulle jag nog välja något annat 8)
Jag har haft bl a en bebina stjärntecken och jag håller med Kajsa...

Den är så len och mjuk så man helst vill sova på den varje natt. Men den blir lite för stum så att säga. De vävda är ju inte elastiska men det finns ett visst "gung" i dem. Men stjärntecknet har inte alls detta "gung" (eftersom det inte är diagonalvävd? rätta mig om jag har fel! :lol: )
Nu kanske jag kommer med "old news" här, eftersom jag inte läst ut tråden, men i alla fall:

Bebina stjärntecken är visst diagonalvävd, och jag förstår inte de som inte anser den som den bästa sjalen som finns! (Eller jo, det kanske jag gör när jag läst argumenten. Jag har inte burit min dotter på ett tag nu, pga foglossning eftersom jag är gravid, och hon vägde nog inte mer än 9-9,5 när jag bar henne länge senas och till det är bebinan fullt tillräckligt avlastningsmässigt.)
Ja, jag visste inte alls om det var rätt det jag skrev om den inte var diagonalvävd...men jag upplever den precis som jag skriver som mer stum än easyn och flera didysar. Jag tycker iofs inte att den avlastar dåligt men den är inte lika flexibel som andra och har skurit in i benen på Julian lite tycker jag.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Frida med Mea skrev:
kajsa kavat skrev::lol: :lol:

Och till sist didy ellips. De är betydligt tunnare än de enfärgade/randiga didysarna, men tyvärr inte riktigt lika bra avlastningsmässigt heller. Det är absolut en bra sjal, så frågan är ju hur känslig man är för just det där med avlastning. För mig är det jätteviktigt och jag tyckte nog att ellipsen var som bäst med ett ganska litet barn :roll:

:
Här håller jag inte med dig.
tycker min ellips avlastar lika bra som de andra didysarna.
Ja, det är ju så - smaken är som baken! :D Alltså är det enda man kan göra att prova sig fram! Av mina didysar har jag tyckt att Björn avlastade absolut bäst, men den var också lite sträv och tjock, därefter Lisa, som är mjuk och tunn och till sist ellipserna... Men som sagt: bara att prova sig fram för alla verkar tycka olika 8)
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag är själv jätteförtjust i didymos och ångrar bittert att jag sålde min ellips. Den var tunn och mjuk och avlastade bra. Till att börja med tyckte jag att de jaquardvävda var stumma och ogosiga, men nu när jag burit ett tag, vill jag nästan inte ha något annat. Jag kan få jätteont i axlarna av easy, t ex, men får aldrig ont av hoppe eller didy.

Kör på en ellips! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?