Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Min lilla tjej är nu tre månader o väger knappt 6 kg o jag skulle vilja testa en sjal till henne. Vet dock inte vad för ngn! Var inne på en Baby Bundler för att jag fick ett bra pris på den samt att den verkar vara lätt att knyta.
Men samtidigt verkar den vara lite begränsad i användningstid.
Så jag vill gärna ha tips på en stadig vävd sjal som är lätt stt knyta o inte är så dyr.
Jag ska även köpa en Ergo, så sjalen kommer troligen fa användas hemma.
Senast redigerad av Jenny den tor aug 18, 2005 14:02, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag har bara testat en trikåsjal, så jag kan inte rekommendera någon speciell direkt, men jag kan berätta hur jag upplever den vi har 8)

Det är en MobyWrap som vi fått låna av en vän. Vilja är fem veckor imorgon och väger strax under 5kg. Hemma fungerar den utmärkt, den är mjuk, gosig och följsam. 8) Lätt att knyta, man får alltid till den bra :P
Dock tycker jag redan nu att den är lite för svajig att gå ute med, eftersom man ju går på ett annat sätt än inomhus. Så jag rekommenderar nog inte den sjalen till dig, då jag tror att den är en av de minst stadiga trikåsjalarna! Som sagt är den bra och mysig hemma, om man bär mycket i hemmet (som vi gör då tösen vägrar ligga själv :lol: ) Men när vi går ut så väljer jag hellre en vävd (de är ju snyggare också :wink: )!
Användarens profilbild
Av April
Jag rekommenderar en Bebina. En mjuk och följsam vävd sjal, som är lätt och knyta (gör inget om den inte sitter "pefekt" då tyget är så följsamt).

Kram
Användarens profilbild
Av Aurian
:lol: :lol: :lol: :lol: Jag läste ju på tok fel... :oops: :shock: :? :lol: :lol: :lol: :lol:

Med amningsgröt i en trött hjärna trodde jag du efterlyste en lite stadigare trikåsjal... :roll: :lol: :lol: :lol:

Hmm... Ja du... Jag kan nog varmt rekommendera en Rebozo till dig! Vi fick våran för ett par dagar sedan, så så värst mycket har jag ju inte hunnit bära i den ännu, men en långpromenad hann vi med idag i alla fall! 8)
Härligt sval och lätt att få till bra, knuten blir liten. En mjuk och smidig sjal som inte kostar allt för mycket. Jag älskar den redan Och funderar på att skaffa en till :twisted: :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?