Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av H
Jag köpte nyligen en bära barn sjal över blocket som var just handmade in Guatemala. Jag har även en som inte är det. Min fraga är ska verkligen den som är handgjord inte vara fallad i kanten eller är det fel? Vad finns det mer för skillnader annars?
Av H
Tydligen ska den inte vara fallad, men förstör jag nagot med funktion eller sa om jag fallar den? :) Tycker den ser slarvig ut som den är.
Användarens profilbild
Av marlene
H skrev:Tydligen ska den inte vara fallad, men förstör jag nagot med funktion eller sa om jag fallar den? :) Tycker den ser slarvig ut som den är.
inte mer än att fållarna kan skava

Jag skulle inte ha fållat den men prova, blir det inte bra kan du väl sprätta :lol:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har också en Guatemalasjal och den är inte heller fållad i kanterna, men det gör inget tycker jag. I övrigt är skillnaden att de handvävda är mycket mjukare och så har Salsan en lite annan färgställning i och med att inslagstråden har en annan färg, åtminstone i Jazoos sjal. Min maskinvävda Salsa har cerise inslagstråd, medan Jazoos har en mer gulgrönaktig färg tror jag.
Av H
ok, jag har en maskinvävd pistage och handgjord ocean. Jag later kanske den vara ett tag da även eftersom jag inte har sa mycket tid och ork att fixa den nu. Ska testa lite och se om jag tycker den skaver mindre. Mjukare är den, det har jag märkt. Tack för era svar
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?