- lör feb 10, 2007 13:08
Nu trode jag att jag bestämt mig för att byta ut min vanliga patapum, mot en toddler. Men som vanligt börjar jag vela... Ellen vill alltid ta upp armarna, och lutar sig gärna lite bakåt i selen, vilket jag tycker är jobbigt. Det blir ju tyngre att bära så. Om jag tar en toddler, kanske hon inte kan ta fram armarna, men då kanske hon istället inte vill sitta i selen alls???
En till anledning att jag vill byta är att det verkar så praktiskt att kunna rulla ihop den och knäppa fast den runt magen när den inte används.
Hjälp mig, ska jag byta till en toddler eller ej? Verkar inte ha nån möjlighet att prova en toddler på nära avstånd, så jag måste chansa, och då måste jag sälja min patapum, för att finnansiera en toddler....
En till anledning att jag vill byta är att det verkar så praktiskt att kunna rulla ihop den och knäppa fast den runt magen när den inte används.
Hjälp mig, ska jag byta till en toddler eller ej? Verkar inte ha nån möjlighet att prova en toddler på nära avstånd, så jag måste chansa, och då måste jag sälja min patapum, för att finnansiera en toddler....