Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Nu trode jag att jag bestämt mig för att byta ut min vanliga patapum, mot en toddler. Men som vanligt börjar jag vela... Ellen vill alltid ta upp armarna, och lutar sig gärna lite bakåt i selen, vilket jag tycker är jobbigt. Det blir ju tyngre att bära så. Om jag tar en toddler, kanske hon inte kan ta fram armarna, men då kanske hon istället inte vill sitta i selen alls???

En till anledning att jag vill byta är att det verkar så praktiskt att kunna rulla ihop den och knäppa fast den runt magen när den inte används.

Hjälp mig, ska jag byta till en toddler eller ej? Verkar inte ha nån möjlighet att prova en toddler på nära avstånd, så jag måste chansa, och då måste jag sälja min patapum, för att finnansiera en toddler.... :roll:
Användarens profilbild
Av Linnea
jag köpte en toddler (nya modellen) men upplevde den som smalare i modellen, Lova satt väldigt tight jämfört med vår gamla patapum

detta kanske inte hjälpte dig :lol:
Användarens profilbild
Av Nova
Dyrt att köpa om man känner sig osäker, hyra är ett annat alternativ. Dock har jag inte sett att Toddlern finns någonstans att hyra.
Jag mailar ett förslag till www.hyrsjal.se och ser om de kanske vill utöka sortimentet lite?
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag har haft en toddler (gamla) och tastede då den på en 6 månaders och det fungerade bra. tycker således du skal ta en toddler.....
Användarens profilbild
Av Nova
Jag har provat Toddlern på en 3-åring.
Inga problem och den avlastade suveränt.

Till ett mindre barn tyckte jag konstigt nog att den inte var fullt så skön. :?
Dock kan jag inte avgöra hur rymlig den var, det var högsommar när vi testade.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?