Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda0306
Jag undrar om Didymosen är tunnare än Hoppedizen. Tänkte att jag vill ha en tunnare till sommaren. Jag har en Hoppediz och den känns inte som en sommar sjal....inte min iaf.
Användarens profilbild
Av Blixa
Det beror nog på vilken didymos och vilken hoppediz du jämför (bra svar va :wink: ). Jag tror nog att de jaquard-vävda didymos-sjalarna är svalare än hoppediz-sjalarna generellt. Om inte annat är de smalare och mindre tyg gör ju sitt till.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Generellt sett är nog didy rätt mycket tunnare än hoppedizarna, men särskilt de jaquard-vävda!

Fast är du ute efter en riktigt tunn sjal ska du nog titta efter en gås eller amazonas eller så, men de är ju tvärr inte riktigt lika bekväma att bära i (tycker jag i alla fall) :roll:
Användarens profilbild
Av Clifford
Vill du inte ha en sjal till sommaren, så är en mei tai bra för sommarbärande (har jag hört) :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Av de Didymos och Hoppediz som jag har haft så har Didymos varit tunnare. Men inte mycket.

Mei tai är svalt och skönt, likaså en sele. De är toppen varma dagar!

Calin Bleu Gauze (gåsen) är tunn och sval, men den tycker jag funkar bärst på lätta barn, den var inte så skön när det blev lite tungd på barnet tycker jag.

Carrysling sägs ju vara hyfsat sval och tunn för att vara diagonalvävd också, men den har jag inte provat (än).
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag tror på en Meithai eller en sele till ett större barn på sommaren :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?