Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eken05
Hej!

Är inne på att köpa en Easyhug, Tricotti eller en Huggababy.

Är det nån som kan tipsa om för- och nackdelar med resp. modell.
Har ni kunnat anv. dem sen bebisen är nyfödd och fram till hur länge?
Har de varit lätt att använda?

Tycker dessa verkar vara ett bra alternativ om inte vill krångla med att knyta flera meter tyg...

Tacksam för hjälp och råd!!! :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag som fick en minibebis hade ingen användning alls av min tri-cotti. Den var vinglig och det kändes som om pytteliten skulle samla ur. Jag föredrog helt klart att vira in mig i fem meter trikåtyg ;) Det är inte alls så krångligt som det ser ut. :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag tycker EasyHug funkar bra när barnet blivit lite större, men för de absolut nyfödda tycker jag inte den är mysig nog. Då säger jag som Pernilla J, att jag föredrar att vira in mig och bebben i 5m trikåtyg :wink:
Visst kan det verka jobbigt med allt tyg, men man lär sig snabbt och en trikåsjal behöver du inte knyta upp när du vill ta ur babyn utan du kan knyta på den på morgonen och ha den hela dagen om du känner för det.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag var som du rädd för allt kångligt tyg och köpte en Tri-cotti. Tyckte den funkade men kände ändå att det måste finnas något som är ännu bättre...
Och det gjorde det, 5m tyg :D

MEN! jag hade nog inte vågat mig på det utan min tri-cotti :wink:
Så för att få in känslan för att bära så var den toppen.
Av eken05
Tack för era tips! Har dock beslutsångest....Får titta lite mer....MVH/ Lena :?:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?