Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tumbling Down
Knyter mest vanligt x-omslut.. räcker en 4,2 då.. det står ju olika på sidorna med knytningar!?
Användarens profilbild
Av Mia
Vet inte hur stor du är... jag är 185 lång och drar ca 40/42,
Med min 4.2 som i realiteten är 4.55 kan jag precis knyta på ryggen (ett par cm över bara). Och easy har raka ändar så det är totallängden.
Användarens profilbild
Av Anso
En Didymos är 4,2 inklusive en av spetsarna vad jag har förstått medans en Storkis mäter längden exkl. spetsarna. Svårt, svårt......
Av Tumbling Down
Jag är inte så stor.. 158cm lång(kort) strl36
Användarens profilbild
Av Tabby
Då räcker en 4,2 m med knut på ryggen.

Har ca 10-15 cm över på varje sida när jag gör olika knytningar. Är själv 1,68 och väger 52 kilo.
Användarens profilbild
Av Anso
Tabby skrev:Då räcker en 4,2 m med knut på ryggen.

Har ca 10-15 cm över på varje sida när jag gör olika knytningar. Är själv 1,68 och väger 52 kilo.
Räcker absolut. Jag kunde knyta xomslut med en Didymos 4,2 177 cm och 61 kg) men då var det inte så mycket tyg kvar.
Av Tumbling Down
hmm.. men om sambon ska ha den räcker den kanske inte.. fast om jag ränknar honom som en medium.. så står det på stellaris att det räcker till omslutetx med knuten bak.. men omslutet.. är det xomslut2 eller är det vanligt xomslut.. verkar som om det har olika namn också.. eller?

Lagom förvirrad :shock:
Användarens profilbild
Av Kristina
omslutetX och omslutetX2 (och xomslut osv) är ju samma knytning fast på olika sätt liksom, men dom kräver lika mycket tyg. Omslutet på ryggen tar aningens mindre tyg.
Användarens profilbild
Av Mia
Tyras å Knuts mamma skrev:Både jag och maken kan knyta x-omslut/omslutet x med 4,2 m didymos, jag med knuten bak/i sidan och maken med knuten fram, jag kan knyta vår 4,5 m rebozo med knuten fram men då blir det i fransarna så jag föredrar att knyta i sidan.
Jag har storlek M i tröjor numera(iaf i mina nya boob) (175 cm och 82 kg :oops: ) maken (187 cm och 70 kg)
Klarar din man verkligen att knyta m knuten fram? :shock: Han måste vara smal! :wink:
Av Tumbling Down
oki doki tack för svaren

Då tror jag nog att det får bli en 4,2 m. Den kommer ju passa till mig och om den inte passar åt sambon får han väl köpa sig en egen.. :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
Jag kan knyta x-omslut med storkens 4,1, knut på ryggen...är 170 och väger 70 kilo...så smal är jag inte :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?