Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Nu har jag provat mig igenom ett antal sjalar, många har jag gillat, andra inte. Jag har i alla fall kommit fram till att jag gillar ganska tunna sjalar.
Nu har jag bestämt mig för att nästa sjal nog ska bli en Didymos av något slag. :)
Vilken Didy är tunnast och smidigast undrar jag då? :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
DE är nog de jaquardvävda :D
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
sacha42 skrev:DE är nog de jaquardvävda :D
Jag hade en Jakob (känns som evigheter sen) och den var väldigt tunn, och därmed lite för ostadig för min smak :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Jag tycker min Elisa är otroligt tunn och MJUK... har provat en Indio en gång bara dock och så har jag haft en Ellips, men Elisan är klart mysigare :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
DE jaquardvävda är ju tunna...de ska va de tunnaste har jag hört.
Men jag gillar ju verkligen och vill slå ett slag för Lars och Björn. De e tunnare än de vanliga randiga och såååååååååååååååå mjuka så det finns inte!!!
Användarens profilbild
Av Anso
Panakeia skrev:DE jaquardvävda är ju tunna...de ska va de tunnaste har jag hört.
Men jag gillar ju verkligen och vill slå ett slag för Lars och Björn. De e tunnare än de vanliga randiga och såååååååååååååååå mjuka så det finns inte!!!
Instämmer, LARS är en riktigt go´sjal! Eller en Indio som är glesare vävd helt enkelt. Kanske att man får vara lite försiktigare med dem så att man inte fastnar och drar upp trådar men vackra är de.
Av Aelia
Indio tyckte inte jag om :? Björn som jag hade var inte så jätte tunn
Användarens profilbild
Av Clifford
Den nya wellen är ganska tunn, tycker jag. Den är i vilket fall tunnare än didy blå blad och den röda ellipsen jag hade.
Användarens profilbild
Av Helena
Indio ull är tunn, men när man lägger den i en hög, blir det ett jätte berg tycker jag. Konstigt!

Min Björn är inte heller så tunn, rätt tjock i jämförelse med easycare, fast mysig.
Användarens profilbild
Av Marion
Helena skrev:Indio ull är tunn, men när man lägger den i en hög, blir det ett jätte berg tycker jag. Konstigt! .
Jag har både en Indio med ull och hade en utan, den utan ull var definitivt tunnare.
Användarens profilbild
Av Clifford
Måsen> Vi kan ju ses om någon vecka. Då kan du ju prova både wellen och blå blad :) (Och förhoppningsvis får du prova min nya sommarsjal som lär vara tunn och fin ;) )
Användarens profilbild
Av Måsen
Pernilla J skrev:Måsen> Vi kan ju ses om någon vecka. Då kan du ju prova både wellen och blå blad :) (Och förhoppningsvis får du prova min nya sommarsjal som lär vara tunn och fin ;) )
Prenumererar du på nya sjalar, en i veckan eller? :wink:
Det blir bra att få klämma och känna lite. :lol:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ellipsen är ju tunn och den elisa jag klämt på var möjligen ännu tunnare :wink: Den Björn som varit i min ägo däremot var rätt tjock.
Användarens profilbild
Av Clifford
Måsen skrev:
Pernilla J skrev:Måsen> Vi kan ju ses om någon vecka. Då kan du ju prova både wellen och blå blad :) (Och förhoppningsvis får du prova min nya sommarsjal som lär vara tunn och fin ;) )
Prenumererar du på nya sjalar, en i veckan eller? :wink:
Det blir bra att få klämma och känna lite. :lol:
Ja, det är en förträfflig, men tidvis mycket kostsam prenumeration! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?