Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Elin skrev: haha 5 meter!!!!!! till en MT eller 3?
Eller hur?! Man kan ju undra - har inte ens bestämt vad jag ska göra med det :roll:
Användarens profilbild
Av Scilla
I morse plingade det på dörren och det var herr bECO som kom :D

Men jag hann bara snabbt slita upp paketet och konstatera att det var fint tyg innan jag var tvungen att rusa. Så i eftermiddag blir det provbärning. Ska bli skönt att överhuvud taget ha en sele hemma, vi sålde gamla Ergon till svägerskan för ett par veckor sedan och jag får inte till några sjalknytningar bra med stormagen - sele med bältet under magen gick dock bra.
Användarens profilbild
Av Ester
jag ä'r mer och mer nöjd med bärkomforten i becon - men irriterar mig på att de har remmarna åt båda håll...fast det kanske man kan stå ut med
Användarens profilbild
Av Scilla
Elin skrev:- men irriterar mig på att de har remmarna åt båda håll...fast det kanske man kan stå ut med
Jag såg vad du menade - men på vilket sätt är det dåligt? Blir det krångligt att dra åt dem eller blir det bara för mycket remmar tycker du?
Användarens profilbild
Av Ester
Scilla skrev:
Elin skrev:- men irriterar mig på att de har remmarna åt båda håll...fast det kanske man kan stå ut med
Jag såg vad du menade - men på vilket sätt är det dåligt? Blir det krångligt att dra åt dem eller blir det bara för mycket remmar tycker du?
det är bara att det hänger remmar på bägge sidor av spännet - me nförutom det tycker jag väldigt mycket om den, Majken sitter så bra så bra - den är som följsam både för barn och bärare

spännande att höra vad du tycker
Användarens profilbild
Av sacha42
Scilla skrev:I morse plingade det på dörren och det var herr bECO som kom :D

Men jag hann bara snabbt slita upp paketet och konstatera att det var fint tyg innan jag var tvungen att rusa. Så i eftermiddag blir det provbärning. Ska bli skönt att överhuvud taget ha en sele hemma, vi sålde gamla Ergon till svägerskan för ett par veckor sedan och jag får inte till några sjalknytningar bra med stormagen - sele med bältet under magen gick dock bra.
bild :eld:
Av Aelia
Scilla skrev:I morse plingade det på dörren och det var herr bECO som kom :D

Vad roligt, ser fram emot bilder :lol: :lol:
Av Aelia
Elin skrev:jag ä'r mer och mer nöjd med bärkomforten i becon - men irriterar mig på att de har remmarna åt båda håll...fast det kanske man kan stå ut med
hur menar du? :?
Användarens profilbild
Av Ester
Aelia skrev:
Elin skrev:jag ä'r mer och mer nöjd med bärkomforten i becon - men irriterar mig på att de har remmarna åt båda håll...fast det kanske man kan stå ut med
hur menar du? :?
vid alla spännen sitter det tåtar så att man spänna åt bägge håll....kan inte föklara bättre 8)
Användarens profilbild
Av mica
Nu när ni är några som har selen.
Hur funkar den att bära på magen? Blir det för smalt med remmarna på ryggen då?
Användarens profilbild
Av sacha42
mica skrev:Nu när ni är några som har selen.
Hur funkar den att bära på magen? Blir det för smalt med remmarna på ryggen då?
jag tycker det funkar bra :D
Användarens profilbild
Av Scilla
Ja idag blev det inga bilder för barnet var på uruselt humör hela eftermiddagen och ville absolut inte prova att sitta i nån himla sele :roll: Otroligt frustrerande för de ivriga föräldrarna... Men selen ser verkligen fin ut. Hoppas på bättre samarbetsvilja imorgon :lol:
Användarens profilbild
Av Scilla
Nu finns ett par bilder och lite preliminärt omdöme i bildforumet :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Elin - vill se bilder på din BECO också!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?