Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av M
Vet att frågan om Ergo Denim varit uppe tidigare men jag hittar den inte...

Går i Ergo tankar och funderar på om Ergo Denim är väldigt mycket bättre än "vanlig" Ergo? Har förstått att Denimen är SKAL-certifierad. Är det bra/nödvändigt med en SKAL-certifierad sele? Gillar färgerna på vanlig Ergo bättre... Kan väl tillägga att prisskillnaden inte är så våldsam, en ny Ergo kostar 850:- och Denimen 1050:-

Och så en sak till, har hört att vissa klagar på att färgen håller dåligt på Ergon, någon med erfarenhet av det?
Användarens profilbild
Av Anso
En del tycker också att Denimen är lite rymligare än den "vanliga" men jag har inte jämfört, kanske bäst att fråga en försäljare om det.
Användarens profilbild
Av diddeldi
att den är skal-certifierad innebär att den är gjord av ekologisk bomull, så det beror på hur viktigt sådant är för dig :wink: . annars tycker jag generellt att det är bra att välja den färg man tycker bäst om.
Användarens profilbild
Av M
diddeldi skrev:att den är skal-certifierad innebär att den är gjord av ekologisk bomull, så det beror på hur viktigt sådant är för dig :wink: . ..".
AHA! Jag trodde att det var nån typ av inpregnering som gjorde att man kunde ha den i lite dåligt väder.. :oops: herregud, vad fick jag det ifrån?? Tänkte på skaljacka. Jaja, då vet jag! Är inte ekologiskt inriktad så då får det bli en "vanlig" ergo om det inte visar sig att denimen hade mer än så att erbjuda...
Av Aelia
Jag har haft både "vanlig" ergo och ergo demin, och jag tycker att demin är inte bara snyggare men lite större, bäst nu på vinter när man har lite äldre kille :wink:
Användarens profilbild
Av M
Tack för alla bra tips!!
Nu har jag fått något att tänka på! :hmm: Ska jag köpe en denim= lite större (= bättre för större barn och med plats för vinterkläder osv) eller en vanlig = lite mindre (och mitt barn är ju en mini än så länge) men i snyggare färg....

Är den vanliga mycket mindre än denimen? Vad skulle ni valt?? Lillgrodan är 2,5 månader.
Användarens profilbild
Av Luna
M skrev:Är den vanliga mycket mindre än denimen? Vad skulle ni valt?? Lillgrodan är 2,5 månader.
Vi har en av var. :D Om inte ögonen ser fel i denna sena timme så kunde jag inte se att de skiljer i måtten på sittdelen (bredd=35 cm, höjd=37 cm) Men sambon upplever Denim som rymligare säger han. Jag har inte upplevt det så. Märkligt på något vis. Ska nog mäta imorgon igen, nu börjar jag bli trött.

Välj den du vill ha. Vi har Camel och Denim och gillar båda. Det är ju inte bara färgen som skiljer vävtekniken. Vanliga är vävd i tuskaft och Denim i kypert så ta och titta närmare på det om spelar någon roll för dig. Det påverkar inte bärfunktionen utan bara utseendet.
Användarens profilbild
Av M
Har tyvär inte råd att köpa båda :roll: får väl bli den jag tycker är snyggast helt enkelt.

Finns det nån som vet hur det är med färgen- bleknar den eller fäller den färg? Har för mig att jag läst det någonstans, att folk var missnöjda med det. :?:
Användarens profilbild
Av Veronica
Köp den som du tycker är snyggast! Annars kommer du säkert bara ångra dig sen. Sååå stor storleksskillnad är det inte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?