Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av prinsessmamman
Jag har funderat på att köpa en Ergo, men eftersom vi inte har så mycket pengar över så hade syrran hittat en bärsele på minimundus som heter Patapum..är det någon här som vet om den är bra eller ej? den ser ut att vara ungefär som ergon..sen finns det ju en Patapum Toddler också som är för barn från 18månader till 28 kilo...dottern är snart 19 månader så vilken ska man då köpa? (den andra var från 5 månader till 20 kg) det känns som man kanske skulle ta den som är från 5 månader ifall man får några fler barn som kommer använda den så känns det ju skönt att kunna använda den när barnet är 5 månader istället för att vänta till 18 månader...hur skulle ni göra? hur ska jag göra? behöver hjälp då jag inte är speciellt erfaren av sånthär :wink:
Av Aelia
Patapum är en bra sele, lika bra som Ergo, eller egentligen är det smaksak. Köp Toddler tycker jag
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Patapum är en bra sele, lika bra som Ergo, eller egentligen är det smaksak. Köp Toddler tycker jag
Håller med om att patapumen är bra, men det är mkt en smaksak vad man gillar för sele!! Toddlern funkar även på mindre barn.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?