Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Jag fick för mig att vilja pröva en mt till sonen (5 månader, 9kg och 72cm stabil liten kille) och köpte en superfin Freehand av anilov (tack :D ).

Nu till frågan (som är aningen dum, men jag ställer den ändå) Alfred bara gråter när jag sätter honom i den :( . Han är van sjalåkare men kan det ändå vara så att han behöver vänja sig vid mt innan han gillar mt:n :hmm: Eller kan det helt enkelt vara så att vissa barn inte gillar vissa bärdon fast de älskar andra :? ?
Användarens profilbild
Av zandrama
Vidar har egentlgien aldrig gillat några andra bärdon än sjal, utan när jag har testat ergo/patapum/mt på sjalträffar har han börjat stortjuta på två sekunder. Fast för ett par månader sen sydde jag klart en MT jag hade i bitar här hemma, och den gick bra, men då var han kanske 11 månader... Innan dess har det inte alls funkat.
Användarens profilbild
Av anilov
Bra att den är framme! Synd om det inte funkar, men han kanske gillar att känna sig mer omsluten, så att säga? Då kanske det funkar bättre när han blir äldre och kanske vill vifta mer med armarna och sådär? Fast jag vet ju inte, har bara burit ett större barn.
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Har du provat att knyta den på olika sätt? Lowe tyckte inte heller om den i början, jag upptäckte då att jag knöt den så att banden skar in lite i knävecken. Då försökte jag att "twista" banden bakom ryggen på honom, så de hamnade under hans rumpa istället och då tyckte han genast om att åka MT. Det blev kanske en konstig förklaring, men jag hoppas du förstår hur jag menar?
Användarens profilbild
Av sanna73
Tack för svaren :)

Det kanske är så att han än så länge är för liten och att jag får vänta några månader innan han gillar den mer. Antar att jag är för angelägen, men den är ju så snygg :lol: Skall ta det långsamt med honom, pröva lite då och då och ta det steg för steg :this:
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Min dotter gillar bara att åka MT när hon är riktigt trött. Den är så hög i ryggen så annars känner hon sig bara röresehindrad och vill hellre kunna ha armarna ovanför ryggdelen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?