Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AmandaPitkänen
Åh kan inte bestämma mig!! Stork eller Hoppdiz??? :? Hjälp mig! För och Nackdelar med dom Tack! :D
Av AmandaPitkänen
Anledning till att jag vill ha en hoppediz är färgerna och priset, men sen så har ju storken smalare ändar (så jag får mindre knut) och så är den väl i bättre kvalitet?
Användarens profilbild
Av Tabby
Fördel med Hopppis är pris och fina färger.
Fördelen med Storken är att den har bättre kvalite och "glider" lite lättare vid knytningar.
Användarens profilbild
Av April
Jag röstar för Stork :-D (om man har pengar så att man kan välja ;-))

Kram
Användarens profilbild
Av LindaW
Vilket bra svar va?! :) Jag har en lånad Stork (leo marine) och en egenköpt Hoppiz (dublin) och tycker lika mycket om båda. Jag tycker inte att man kan säga att kvaliteten är bättre på stork versus hoppiz....det är helt enkelt olika tyger men att hållbarheten skulle vara sämre på hoppiz tror jag inte. Tygerna är inte samma helt enkelt. Storken är lite mjukare, glansigare, tätare och varmare. Hoppizen känns mer som ett halvlinnetyg tycker jag, lite svalare och luftigare.

Hoppizen har mitten utmärkt och det har inte storken, men det fixar man ju enkelt själv. Jag har svårt att välja. Köpte en hoppiz eftersom jag lånat en stork och blev väldigt varm i den nu på sommaren. Men jag ska köpa mig en egen stork också :) I färg Anna eller Inka, för jag vill ha lite mer färg än bara blått.

Har du råd och vill ha ett glansigare tyg med mer fall på så är storken en jättebra sjal. Men även hoppizen är kanon om du just nu inte vill lägga så mycket pengar.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Nu har jag testat båda i nån vecka och röstar för en stork! Marginell ekonomisk skillnad men mycket finare tyg, gosigare och bäbis känns lättare att bära i storken. Färgerna är mycket finare i verkligheten än på bilderna hos återförsäljarna!
Av Petra
Storken vinner här. Tyget är underbart. Hoppisen har jag som slit och släng sjal. :shock: Medans storken får mer kärlek. Men det har inte med priset att göra utan att den är älskad. :wink:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Jag gillar båda. Jag tycker du kan välja den färg du gillar bäst!
Av AmandaPitkänen
Åh hjälp, jag som precis hade bestämt mig för en hoppediz och så gick jag in och läste och de flesta röstar på en stork!! Men det får nog bli en hoppediz, för gubben börjar "acceptera" priset på ca 600 kr, så lite bearbetning till på honom så får jag nog beställa en snart! (får och får, det får jag väl avgöra själv men vill ju helst att han ska vara med på köpet)
Användarens profilbild
Av Tabby
Säger nog oxå Stork. Babyboden.nu har under tillfälliga erbjudanden lite billigare Storkar.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Säger också stork. Min leo Marine älskar jag. Det känns inte som om är av samma kvalité som stork.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?