Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
Vet inte vilken av dessa jag ska välja... Vad har ni för erfarenheter av dehär två? Rebozon säljs här på sjalbarn och Amazonasen får jag från finland. Det skulle vara enkelt om det skulle skilja mycket i pris på dem men det gör det inte, så nu vet jag inte vilken jag ska välja. Jag vill ha en sjal som går bra att knyta olika ryggknyt med och som avlastar bra. Sen undrar jag också om rebozon är väldigt grov i tyget?? :blahblah: Blir en massa svammel men hoppas någon kan hjälpa!? :help:
Användarens profilbild
Av sacha42
rebozon är väldigt tunn och glest vävs. Den är en "sommarsjal" eftersom den är så tunn.
DEn avlastar självklart inte lika bra som en diagonalvävd, men är skön att bära i. De går att göra de flesta storlekar på den beroende på hur lång den är. Snygga och svala. Det brukar vara akryl i dem mot de flesta andra sjalar som är av bomull. båda är bra och trevliga sjalar :D
Användarens profilbild
Av Jason
sacha42: tack för ditt svar!
Amazonasen är ju diagonalvävd så den skulle ju vara bättre då med tanke på avlastningen. :hmm: besväligt när det finns så många att välja på!
Användarens profilbild
Av Siena
Jag älskar våran amazonas. En favorit, den är tunn, sval, avlastar mycket bra och är snygg! Så jag kan verkligen rekommendera den!

Jag har aldrig burit i Rebozo, men jag vet att det är nå't syntetmaterial i den så jag tyckte inte så mycket om känslan av den när jag kände på en i höstas. Kändes svettigt, men det kanske det inte är. Mest berodde nog min besvikelse över att jag inte visste om att den inte var 100% naturmaterial. Hade jag vetat det innan, så hade jag nog gillat sjalen mer!
Senast redigerad av Siena den tor jan 11, 2007 11:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marlene
Siena skrev: Jag har aldrig burit i Rebozo, men jag vet att det är nå't syntetmaterial i den så jag tyckte inte så mycket om känslan av den när jag kände på en i höstas.
:iagree:

Dom rebozo jag har känt på har varit mjuka men syntetiska, jag gillade inte känslan.

Carryslingen gillar jag däremot, tunn, mjuk och smidig sjal :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag gillar inte rebozo alls, känns plastiga och konstiga och stumma
Amazonasen gillar jag massor, avlastar jättebra för att vara så tunn (å billig! :wink:)
så mitt val skulle vara mkt enkelt!
Användarens profilbild
Av Jason
Tack så mycket för era svar! De e bra att ha nån att fråga av som vet vad de talar om :D Jag ska nog köpa en carryslinga för jag tror den avlastar min rygg bättre och det är positivt då den inte är så bra från förr :roll: Nu gäller det bara att hitta den förmånligaste återförsäljaren!
Användarens profilbild
Av mojsan
..har själv inte någon rebozo, men flera diagonalvävda, och väntar på en carrysling.... Jag tror du ska satsa på amazonasen i nuläget, testa annat hinner du med sen om du vill!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?