Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av salamandra
Har en trikåsjal sydd enligt beskrivning på dne här sidan. Har genom ett annat inlägg jag gjorde bestämt mig för att skaffa en vävd rackare men vilket märke ska man välja???

Surfade runt och tittade på dom märken som ges som exempel här på sidan och fastnade av någon anledning för en Gauze. Nu undrar jag om det är nån som har en sån (är det den ni kallar gås??) eller kan ni ge mig något annat tips?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Gåsen är fin men jag skulle inte vilja ha den som enda vävda sjal. Den är väldigt tunn och lite stum i tyget. Jättebra på sommaren när det är varmt, men avlastar inte lika bra som de diagonalvävda sjalarna :roll:

Annars tycker jag i princip att man ska välja det man tycker är snyggt och det som passar plånboken. Hoppediz, didymos, storchenwige eller easycare är tex alla bra sjalar av lite olika kvalitet :wink:

Men visst, det ska tilläggas att det är en djungel det här med sjalar - men en rolig sådan 8) :D
Användarens profilbild
Av annemi
Japp, jag har en chokladgås. Jättemjuk och fin men om det är en första vävd sjal skulle jag hellre välja en som avlastar bättre. Jag har "bara" storchenwiege (stork) och didymos och tycker att båda dem avlastar mycket bättre. :D
Användarens profilbild
Av Soffi
:D Jag skulle råda att välja en sjal i en lagom prisklass att börja med, du kommer ändå vilja ha flera sedan :wink: Så kan du känna in dig lite utan att tycka att det blir för dyrt. Du kan ju alltid hyra av Sunne också om du vill prova :D http://www.hyrsjal.se/
Annars är Hoppediz grövre, men kanske avlastar bättre just pga av det - men till lite mindre kronors 8) .
Easycare är otrligt härlig och mjuk - men lite :roll: dyrare. Men underbara färger.
Didymos gillar jag nog eg. bäst den känns så bra både i tyget och avlastning, men jag gillar inte färgerna. 8)
Och färgen det är det som är VIKTIGAST :lol: :wink:

Sedan får någon annan betygsätta resten :D

Glömde att säga att en vävd sjal oftast inte blir sämre av att vara begagnad så kolla in säljes så kanske du hittar något :D
Användarens profilbild
Av caelajemma
Jag har en gås, och jag köpte den just för att den är så tunn till i somras när minstingen bara var någon månad (valde bort trikåsjal). Och visst känner jag skillnad om jag bär i den nu jämfört med i somras. Då älskade vi gåsen, men nu har vi nog didyn som favorit - det känns som att den avlastar lite bättre. Mitt råd till dig är att köpa en begagnad (vår didy är beg :) ), eller att hyra en sjal (du kan ju köpa loss den om du skulle gilla den). Lycka till i sjaldjungeln!
Användarens profilbild
Av salamandra
Tack för era svar :D
Jo jag har förstått att jag kommer vilja ha en sådär 100 st *s* Ska ge mig ut i djungeln och titta på de ni namngivit.
Ja färgen är viktigt! Det var därför (bla) jag föll för gåsen (gillar naturfärger) men ryggen är ju också det så jag får vänta med den då till sommaren kanske.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?